Op zich ben ik niet zo´n sportfanaat, maar de Olympische Spelen vind ik altijd wel leuk.
Zo ook nu de Olympische Winterspelen... Op nu.nl las ik over het verongelukken van de 21-jarige Nodar Koemaritasjvili. Vind 't altijd wel aangrijpend, hoe iemand die keihard getraind heeft om zich te meten met de wereldtop, op zo'n vreselijke manier aan z'n eind komt.
De beelden vond ik behoorlijk heftig, het verbaast me eigenlijk steeds meer hoe 'sensatie-belust' we alles maar willen laten zien op de Televisie of Internet...
KLIK
Waarom wordt bij rellen op het voetbalveld op een WK de camera weggedraaid, en wordt er in bovenstaand geval gefilmd hoe iemand gereanimeerd wordt? Willen we dat eigenlijk wel zien met z'n allen?
De Olympische Winterspelen
Moderators: Rock's, webmasters
-
- profiel verwijderd
-
- AX Master
sensatie
Hallo,
Mensen zijn nu eemaal sensatie kijkers en als je niet wil kijken kan je altijd de tv omzetten, op internet is hij al 141400 keer bekeken...dit zegt toch genoeg ???
Gr.MrBBQ
Mensen zijn nu eemaal sensatie kijkers en als je niet wil kijken kan je altijd de tv omzetten, op internet is hij al 141400 keer bekeken...dit zegt toch genoeg ???
Gr.MrBBQ

Saxo style is sexy style....