Doet het maar eens na

Moderators: Rock's, webmasters
Is het je nooit opgevallen dat bij de meeste parkeerplekken nog wat straatstenen tussenruimte is... en anders heb je van die plaatsten waar belijning staat, als iedereen dan netjes in het midden parkeert heb je ruimte zat om uit te stappen (tenzij er een Hummer hok naast je staat...)Mastenhose wrote:Lijkt me helemaal niks Michel, als iedereen z'n auto zo dicht op elkaar zet, hoe stap je dan uit?!MBa@NL wrote:Als iedereen nou een zo netjes zou parkeren ook op een normale parkeerplaats zou dat helemaal super zijn
Tegenwoordig zijn de parkeervakken zó smal, dat je als je je aan de lijnen houdt nog tegen elkaar aanstaat...MBa@NL wrote:Is het je nooit opgevallen dat bij de meeste parkeerplekken nog wat straatstenen tussenruimte is... en anders heb je van die plaatsten waar belijning staat, als iedereen dan netjes in het midden parkeert heb je ruimte zat om uit te stappen (tenzij er een Hummer hok naast je staat...)Mastenhose wrote:Lijkt me helemaal niks Michel, als iedereen z'n auto zo dicht op elkaar zet, hoe stap je dan uit?!MBa@NL wrote:Als iedereen nou een zo netjes zou parkeren ook op een normale parkeerplaats zou dat helemaal super zijn
Viel het hier in de straat maar mee... al heb ik er af en toe wel dikke pret van als iemand over de streep staat en ik mijn auto netjes parkeer waardoor de eigenaar later aan de andere kant moet instappen na eerst in het rond gekeken te hebben met een blik van "sh*t, waarom kan ik niet gewoon normaal parkeren"Mastenhose wrote:Tegenwoordig zijn de parkeervakken zó smal, dat je als je je aan de lijnen houdt nog tegen elkaar aanstaat...MBa@NL wrote:Is het je nooit opgevallen dat bij de meeste parkeerplekken nog wat straatstenen tussenruimte is... en anders heb je van die plaatsten waar belijning staat, als iedereen dan netjes in het midden parkeert heb je ruimte zat om uit te stappen (tenzij er een Hummer hok naast je staat...)Mastenhose wrote:Lijkt me helemaal niks Michel, als iedereen z'n auto zo dicht op elkaar zet, hoe stap je dan uit?!MBa@NL wrote:Als iedereen nou een zo netjes zou parkeren ook op een normale parkeerplaats zou dat helemaal super zijn
Moet wel zeggen dat 't hier in de straat mee lijkt te vallen, hopelijk openen m'n buren de deuren van de auto's een beetje netjes....
En dan nog zijn er van die dwazen die proberen in te stappen via de normale route...MBa@NL wrote:Viel het hier in de straat maar mee... al heb ik er af en toe wel dikke pret van als iemand over de streep staat en ik mijn auto netjes parkeer waardoor de eigenaar later aan de andere kant moet instappen na eerst in het rond gekeken te hebben met een blik van "sh*t, waarom kan ik niet gewoon normaal parkeren"Mastenhose wrote:Tegenwoordig zijn de parkeervakken zó smal, dat je als je je aan de lijnen houdt nog tegen elkaar aanstaat...MBa@NL wrote:Is het je nooit opgevallen dat bij de meeste parkeerplekken nog wat straatstenen tussenruimte is... en anders heb je van die plaatsten waar belijning staat, als iedereen dan netjes in het midden parkeert heb je ruimte zat om uit te stappen (tenzij er een Hummer hok naast je staat...)Mastenhose wrote:Lijkt me helemaal niks Michel, als iedereen z'n auto zo dicht op elkaar zet, hoe stap je dan uit?!MBa@NL wrote:Als iedereen nou een zo netjes zou parkeren ook op een normale parkeerplaats zou dat helemaal super zijn
Moet wel zeggen dat 't hier in de straat mee lijkt te vallen, hopelijk openen m'n buren de deuren van de auto's een beetje netjes....
+1 voor de onbegrijpelijke zin op 01:17
Voila! Shit, de autosleutels zitten nog in't contact.
Haal ik de zetels weer weg, meneer. Rij ik dun oto weer naar achter, open het portier en....GODMILJAAR!
Tja, en hoe krijg je nu de fiets weer binnen?
"awel, eerst dien zetels weg, dan dien noto ..."
lijkt een beetje op sudoku
zetels? haha.. ik vraag me af hoe zijn bed eruit ziet
Hulde voor die oude man, maar idd sleutels nog in het contact en zijn fiets staat nog buiten en de garagedeur staat nog open. Hoe lost ie dat dan op?.
Awel, die meneer kan mooi vanuit z'n zetel kijken hoe zijn juist geparkeerde wagen met de handrem eraf door de nog geopende garagedeur de straat weer oprijdt...
Haha, ja. Maar het grappige is. En dat zie je niey in dit filmpje. Is dat aan de achterkant heeft hij een parkeerkelder met hydraulische garagedeur. Ik kan het weten, want ik mocht zijn murcielago afleveren. Dat rode maria-biscuit blikje heeft hij voor de hond. De hond blaft altijd in de murcielago.
Jammer genoeg is de nieuwe Panda 8 centimeter breder..