HET SNEEUWT
Moderators: Rock's, webmasters
-
- Total admin
inderdaad...citrofenwick wrote:Hier sinds 1 Januari nog maar weinig sneeuw gezien. En het kan me eigenlijk weinig schelen aangezien ik ook liever op een betrouwbare weg rijd. Sneeuw is leuk voor even, maar ik ben het al kotsbeu.
Nou kan ik het opzich ook wel waarderen die witte wereld, beter dan regen. Rustig rijden doe ik toch wel.
Maar het is nu zo verschrikkelijk koud buiten en dat krabben van de binnenkant van de ramen is ook niet echt leuk.
Zomer? Where are thou?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ha, vandaag kon ik eindelijk het filmpje bekijken, Vimeo lag er een beetje uit de laatste paar dagen...
Vermakelijk, nietwaar? Volgende keer een race tegen een 4x4 organiseren, win je het waarschijnlijk niet van. Heb behoorlijk m'n best gedaan maar het mocht niet baten, lag uiteindelijk een flink rondje achter...
Vermakelijk, nietwaar? Volgende keer een race tegen een 4x4 organiseren, win je het waarschijnlijk niet van. Heb behoorlijk m'n best gedaan maar het mocht niet baten, lag uiteindelijk een flink rondje achter...
peter je moet ook zelf het parcours uitzetten en dan zo kiezen dat een 4x4 in het nadeel isPgoddijn wrote:Ha, vandaag kon ik eindelijk het filmpje bekijken, Vimeo lag er een beetje uit de laatste paar dagen...
of gewoon een RWD kopen
-
- AX Master Spammer
ja dan ben je wel echt niet goed snikPunaxio wrote:wie koopt er nou een auto zonder rijbewijs et hebbeLosroyos wrote:Maat vanme koopt een BMW 318, Miss kan je die lenen. hij heeft toch geen rijbewijs
maar bij bmw gaat het ook nog wel eens andersom, maat van mij was door zijn bmw (en de topsnelheid ervan ) zijn rijbewijs kwijt geraakt...
nouja, eigenlijk door zijn eigen stomme schuld natuurijk...
IkPunaxio wrote:wie koopt er nou een auto zonder rijbewijs et hebbeLosroyos wrote:Maat vanme koopt een BMW 318, Miss kan je die lenen. hij heeft toch geen rijbewijs
Die blauwe GT (als het goed is)
Maar ik ben gewoon echt al 2 jaar aan het zoeken naar een vette ax :$ Nooit echt een gezien waarvan ik meteen had WOOOW Hebbe hebben hebbe. tot dat ik die zeg.
Dus het is nu of kopen, of het aan me neus voorbij laten gaan.
Maar ik ga wel zo snel mogelijk me theorie halen en dan me praktijk afmaken.
-
- Moeder Overste
Hier heeft het vanmiddag gesneeuwd en het was ook glad, eigenlijk ook te gek voor woorden dat je 2 auto's heb staan met winterbanden en je pakt net de derde zonder winterbanden.
Deze moest ik vanmorgen eerst flink ontdooien en duurde een tijdje voordat ik de deuren open had, lang leve de kofferbak waar je zo makkelijk kan instappen!
Voelde wel lekker glad aan trouwens, stuurtje was erg licht. Morgen maar weer met de SPOT.
@Marc, ben benieuwd naar je foto's
Deze moest ik vanmorgen eerst flink ontdooien en duurde een tijdje voordat ik de deuren open had, lang leve de kofferbak waar je zo makkelijk kan instappen!
Voelde wel lekker glad aan trouwens, stuurtje was erg licht. Morgen maar weer met de SPOT.
@Marc, ben benieuwd naar je foto's
semi's moet je niet op rijden als het vriest en eigenlijk niet eens de auto op laten stilstaan, kunnen ze van scheuren!Pgoddijn wrote:Beter dan de rare bandjes onder m'n standaard velgjes...TTF wrote:vet man voor in de winter
En koude oogballetjes, heerlijk
die dingen moeten (het liefst vorstvrij) in de winter gewoon de schuur in