denny wrote:we snappen dat het serieus is bossie. Tussen de ongein door wordt er ook wel serieus gezocht/gekeken denk ik door de mensen die dat aangegeven hebben. Don't worry . Zelfs ik heb gekeken maar ben helemaal niet thuis in r'dam hehehe.
De ongein tovert bij mij ook echt wel een glimlach op m'n gezicht (en stiekum doe ik er zelf ook een beetje aan mee)
denny wrote:das mooi, waarom ken jij een russische finse die in rotterdam wil gaan studeren. Dat lijkt me een interessante geschiedenis
Ik heb 2 periodes in Finland gewerkt. Van 01-07-2005 t/m 02-02-2006 en van 11-09-2006 t/m 26-04-2007 was ik betrokken bij een PeopleSoft HR implementatie bij Fortum (de Finse Nuon/Essent) en Neste Oil (oliemaatschappij, misschien wel bekend van de Neste Rally in het WRC). In die periodes vloog ik op zondagavond naar Helsinki en op donderdagavond weer terug naar Nederland. Na het werk 's avonds meestal uit eten en na het eten gingen we nog wel eens een biertje drinken in de kroeg en daar raak je wel eens met iemand aan de praat.
denny wrote:hmmm hahaha ik had meer "dirt" verwacht hahahaha..
Sorry dat het zo netjes is Volgens mij heb ik haar leren kennen in het begin van 2007. Toen was ik al 9.5 jaar samen met Hester en wisten we nog niet zo heel lang dat Hester zwanger was. Ik had er niet zo heel veel behoefte aan om onze relatie op het spel te zetten.