Bronnen rond het kabinet melden dat de politie dit jaar nog aanzienlijk meer verkeersboetes gaat uitschrijven. Dit gebeurt vanwege twee redenen. De plannen staan in de voorjaarsnota, die donderdag besproken zal worden.
De boetes brengen extra geld in de schatkist. Vorig jaar heeft de Staat 440 miljoen euro aan verkeersboetes ge?nd. In de uitgelekte plannen van de voorjaarsnota staat dat extra bonnenregen ongeveer tachtig miljoen euro moet gaan opbrengen.
Het kabinet hoopt tevens de veiligheid in het verkeer te verbeteren. Zo moet het aantal verkeersdoden flink omlaag. Dat lukte vorig jaar niet. Voor het eerst in lange tijd steeg het aantal verkeersdoden. De meeste boetes worden uitgeschreven voor te hard rijden, met name in de bebouwde kom.
BRON: FORNTPAGE.FOK.NL
Veel meer verkeersboetes op komst
Moderators: Rock's, webmasters
-
- Moderator
-
- AX super weirdo
Mijn ma heb ook een dikke binnen gehad. Op de A15 zijn ze allemaal aan de weg aan het werken i.v.m. betuwelijn en dergelijke. Reed ze 110 waar je maar 70 mocht
En dat wordt dus gelijk verdubbeld bij wegwerkzaamheden.... Boete van 250 euro
Damn word oppassen met de Sport, dat zou toch echt niks voor mij zijn...

Freude am Fahren.
-
- AX Master
q01z wrote:anders ga ik gewoon zonder platen rijden.. of andere platen erop
Doe dan op z'n minst de kentekenplaten van AX-CLUB erop hihihihi

Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
master-arnie wrote:Mijn ma heb ook een dikke binnen gehad. Op de A15 zijn ze allemaal aan de weg aan het werken i.v.m. betuwelijn en dergelijke. Reed ze 110 waar je maar 70 mochtEn dat wordt dus gelijk verdubbeld bij wegwerkzaamheden.... Boete van 250 euro
Ik weet er alles van... Is me gisteren ook overkomen...
Had je nummer niet, anders kwam ik even een sport bekijken

Ik ben ooit in 1 week 2 keer geflits. 1 keer onterecht door het rood met 9 km/uur! Een idioot voor me trapte ineens op de rem om toch nog rechtsaf te kunnen. Waardoor ik achter hem ook moest remmen.
Ik was te laat met bezwaar maken!
En de andere keer, toen ik tegen mijn zin, mijn zus op moest halen! Dubbel kl*te dus!
Moeders hebben inderdaad meer boetes. Ze zien de controles gewoon niet!
En Martin, jij spamt hier zo veel. Als je met AX-club platen gaat rijden, dan hebben ze je zo
Ik las ook dat je in belgie goed op moest passen. Boetes tot 2780 euro! Ze zijn er gek geworden!
Ik was te laat met bezwaar maken!
En de andere keer, toen ik tegen mijn zin, mijn zus op moest halen! Dubbel kl*te dus!
Moeders hebben inderdaad meer boetes. Ze zien de controles gewoon niet!
En Martin, jij spamt hier zo veel. Als je met AX-club platen gaat rijden, dan hebben ze je zo

Ik las ook dat je in belgie goed op moest passen. Boetes tot 2780 euro! Ze zijn er gek geworden!