Mijn paps vond hem helaas te klein, hij wil nu denk ik de 3008 peugeot....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
in groen issie niet zo mooi in bordeaux (zo stond ie bij de dealer) vond ik hem wel erg mooi, en praktisch
Maarja hij heeft gelijk met die C3 picasso ga ik de paardentrailer niet trekken met B en met de 3008mag dat wel. Die heb ik overigens ook in het echt gezien en de neus is wat stomp maar de 3008 is een prachtig afgewerkte auto... Ik hoop dat pap die neemt, ik ben voor
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
in groen issie niet zo mooi in bordeaux (zo stond ie bij de dealer) vond ik hem wel erg mooi, en praktisch
Maarja hij heeft gelijk met die C3 picasso ga ik de paardentrailer niet trekken met B en met de 3008mag dat wel. Die heb ik overigens ook in het echt gezien en de neus is wat stomp maar de 3008 is een prachtig afgewerkte auto... Ik hoop dat pap die neemt, ik ben voor
Precies! Beoordeelde de auto ook alleen maar op de stompe neus die ik zelf niet mooi vind. De auto op zich is leuk
Ik vind er niets aan, maarja vind Citroën zoiezo niet veel meer aan, sinds de productie van de BX Gti 16valve gestopt is.
't Zijn alleen nog maar allemaal ouwelulle gebakkies
In december al eens het foldertje bij de dealer meegenomen, toen we eens proef zijn gaan rijden voor een C4. Niet gedaan natuurlijk (ax rijdt veel beter ) maar ik heb 'm nu nog niet in het echt gezien. Lijkt mij verder echt wel een leuke auto.
ik vind hem niet zo heel mooi, ik vind de C4 5 zitter picasso nog steeds de mooist picasso!
En me vader zat ook al te kijken naar een C3 picasso maar ik hoop dat het een C4 picasso wordt! Al hoeft me vader geen paardentrailer meer te trekken (me zus rijd al jaren zelf)
Citroën Bx Sport mk2 (van mij)
Citroën Ax GT chic (pink) (van me vrouw)