hihi zonet een opeltje stof laten happen :D

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Locked
Manus
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 42
Joined: SatMar06, 2004 4:19:55 PM
Location: Den Haag
Contact:

hihi zonet een opeltje stof laten happen :D

Post by Manus »

ik stond net voor et stoplicht, staan er 2 van die harrie's naast me in zo een opel :

Image

ze gaan beetje gas geven en laten merken dat ze willen sporten :twisted:

licht springt op groen, en we scheuren alle 2 met piepende banden weg 8) hij kon me niet voorbij komen en het bleef een nek aan nek race op een weg waar je 50 mocht maar wij dat duidelijk niet reden :D (Langs et zuiderpark = brede 2 baans weg leuk voor racjes) hij kon et niet winnen en besloot vlak aan et eind van de weg achter me te gaan rijden weer omdat ie op mijn baan moest uitkomen. gast stond eff raar te kijken dat ie er niet voorbij kon komen hehehehe terwijl hij ook echt vet aan et planken was met die rammelbak van em. hij stak zijn duimen op en zat hard te lachen met ze maatje, schijnbaar omdat ie eff versteld stond van dat kleine autotje waar ie niet van kon winnen hahahaha.

Misschien moest ie ook wel even lachen na het zien van dit nummerplaatje toen die achter me stond :

Image

Vond et wel humor dat zo een grote bak van een klein autotje verliest 8)
<< Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet >>

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Re: hihi zonet een opeltje stof laten happen :D

Post by peter »

Manus wrote:Vond et wel humor dat zo een grote bak van een klein autotje verliest 8)


Dat gebeurd vaker :) ik heb het zondag meegemaakt met een rover, hij kon me redelijk bij houden, maar dat was t dan ook wel.....

leuk bordje trouwens :lol:
Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

kijk das nou leuk om te doen! opeltjes zoekrijden :D haha
wel tof plaatje trwns!

ik ging gister met de auto van me ma [Cinquecento 900s] sprinten tegen een standaard F*rd Ka.. ik lag voor maar van 1-->2 schakelen ging mis omdat me schoenen te breed waren en ik koppelde en vol remde tegelijk :roll: :twisted:
nooit meer met me tennisschoenen in dat bakkie! das gevaarlijk
Image

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Laatst wou een smart tegen me racen. Dat was pas echt lachen. Gozer voor het stoplicht gassen. Ik had echt zoiets van dat meent ie niet. Maarja motor goed warm enzo dus ach.
Licht springt op groen. Laat hem een stukie wegrijden. Ik rij weg ga naast hem hangen. Ja hoor hij ziet er geconsentreerd uit. Naja laat ik nou maar gas geven dan. En baf daar ging de smart richting binnenspiegel. Daarna moest ik nog een boze landrover V8 afschudden. Daar had ik meer moeite mee. Reed ondertussen al 140 op een redelijk drukke autoweg.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

ik ga nog een x de GT van Neonak stof laten happen :D:D

en dan met de auto van me pa.. ESP/ASR aan en plankgas weg met die diesel.. welke GT? :P
hij schakelt toch wel mis als het moet lukt het hem nooit! [alhoewel.. hij heeft dr een x een undercover politieagent uitgetrokken.. ben je dan goed :D:D]
Image

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

q01z wrote:ik ga nog een x de GT van Neonak stof laten happen :D:D

en dan met de auto van me pa.. ESP/ASR aan en plankgas weg met die diesel.. welke GT? :P


Over wat voor auto hebben we het hier? t moet al een bohoorlijke bmw zijn ofzo, want met een golf tdi ofzo trek je er geen ax GT uit.
Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Xsara break 110pk HDI
Image
maar dan in het antrachiet

maaruhmm dat eruit trekken komt meer door zijn schakel kunsten hoor :lol:
ik geloof dat die xsara 10.3 doet.. uit me hoofd gezegt 8) :roll:

<update>
topsnelheid 194 km/h
acceleratie 0-100 km/h 11,8 s
<update>

ook goed
Last edited by q01z on TueApr27, 2004 10:54:23 PM, edited 1 time in total.
Image

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

q01z wrote:Xsara break 110pk HDI

maaruhmm dat eruit trekken komt meer door zijn schakel kunsten hoor :lol:
ik geloof dat die xsara 10.3 doet.. uit me hoofd gezegt 8) :roll:


Dan kan ie idd niet schakelen!!! Zo?n xsara red t niet tegen een GT met goede bestuurder 8)

edit: zo xsara sprint volgens autoweek in 11,5 sec van 0-100
Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

peter wel bij ed break kijken..
de hatchback doet 11.5
de break doet 11.8 :P

ik heb het nog nooit geprobeerd en denk het ook niet te winnen hoor.. maar ik hoop het wel.. zit m altijd te stangen namelijk!
ik moet maar niet zoveel helpen zijn auto beter te maken he ;)
Image

Sgurk
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 295
Joined: ThuFeb19, 2004 11:41:34 PM
Location: 's-Gravenzande
Contact:

Post by Sgurk »

Ha Manus, mooie weg inderdaad om te sporten. Gebruik hem ook erg vaak. Ik heb al twee weken geen goede gelegenheid gekregen om iemand stof te laten happen. Toch weer eens aan werken :lol:

offtopic Aan Manus: Stond je AX gisteren langs de escamplaan? Dan zeg ik hem staan volgens mij 8)
AX GTi, sold!

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

q01z wrote:ik ga nog een x de GT van Neonak stof laten happen :D:D

en dan met de auto van me pa.. ESP/ASR aan en plankgas weg met die diesel.. welke GT? :P
hij schakelt toch wel mis als het moet lukt het hem nooit! [alhoewel.. hij heeft dr een x een undercover politieagent uitgetrokken.. ben je dan goed :D:D]


Een Xsara break met ESP/ASR??? Grapje zeker? Leveren ze dat tegenwoordig ook al op Citroën??

Die Xsara-break wordt vet poep gereden door een GT(i) dat weet ik wel heel zeker :wink:

AX GT : 700 kg en 75 of 85 pk
Xsara 110pk HDI : 1250 kg en 110 pk

Mwhoa omdat het een diesel is zul je op het begin stukje wel voordeel hebben, maar voor de rest is het alleen maar zwaaien en vooral naar mijn sport :twisted:
Freude am Fahren.

GTSPORT
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 51
Joined: WedFeb11, 2004 2:49:06 PM
Location: Vlissingen
Contact:

Post by GTSPORT »

Gister nog een 206cc stof laten happen, heel jammer voor die gast.
Had zijn dak omlaag radio hard maar kwam toch niet voorbij mijn AX.
Ik heb sinds kort een dieselbak gemonteerd en kan nu in mijn 2 naar e 110 trekken dus scheelt wat schakelen dus tijd.

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

GTSPORT wrote:Gister nog een 206cc stof laten happen, heel jammer voor die gast.
Had zijn dak omlaag radio hard maar kwam toch niet voorbij mijn AX.
Ik heb sinds kort een dieselbak gemonteerd en kan nu in mijn 2 naar e 110 trekken dus scheelt wat schakelen dus tijd.


ik zit ook aan een dieselbak te denken......is het de moeite waard? ben je veel sneller van 0-100? hoe zit het met het toerental als je 120 rijd? (snelweg, in z'n 5)
Image

GTSPORT
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 51
Joined: WedFeb11, 2004 2:49:06 PM
Location: Vlissingen
Contact:

Post by GTSPORT »

Het toerental bij 120 is 3600 en was bij mij 4100 dus dat is wel een verschil. En qua trekken maakt het niet heel erg veel uit. Je eerste versnelling is lekker lang, die gaat tot 50 en dan de 2 die gaat tot de 100 dus je hoeft minder te schakelen. Je trekt in 1 keer schakelen naar de 100.

Sgurk
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 295
Joined: ThuFeb19, 2004 11:41:34 PM
Location: 's-Gravenzande
Contact:

Post by Sgurk »

We gaan wel erg offtopic maar is die diesel versnellingsbak ook een goed idee voor mijn GTI? Ik vind hem heerlijk rijden en schakelen alleen is het toerental op de snelweg wel erg hoog en dus ook erg veel lawaai.
AX GTi, sold!

Sgurk
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 295
Joined: ThuFeb19, 2004 11:41:34 PM
Location: 's-Gravenzande
Contact:

Post by Sgurk »

En ook nu pas kijk in naar de topic naam, goed man! :lol:
AX GTi, sold!

Locked