Ax_Dude wrote::dance Yes yes yes, ik heb eindelijk opnieuw werk... Dan ook nog als operator dus dat zit al snor Productie van vodca, whisky en dergelijke alcoholhoudende dranken :alcoholic Morgen is m'n eerste dag, ik ben eens benieuwd...
Bij deze ben je van harte uitgenodigt voor het volgende axclub weekend.
En mn verjaardag
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ik ben 2e jaars student Bedrijfskundige Informatica aan de Hogeschool INHOLLAND Alkmaar, opleiding duurt 3 jaar dus heb nog een jaartje te gaan. Ondertussen werk ik ook bij de slagerij in de Dekamarkt (supermarkt) in HHW.
Dus...mijn expertise gaat niet verder dan computers..auto's weet ik niet veel vanaf..maar als ik wat wil weten of hulp nodig heb dan post ik het wel op deze site.
Ik studeer Technische Planologie in Groningen. Ik studeer af in de verkeersplanologie. Ik ben nu aan het beginnen aan de eindscriptie, dat zal gaan over "wonen en luchtverontreiniging langs de snelweg".
Ik heb een bijbaan bij een bedrijfje dat marketing dingen doet voor ICT gerichte bedrijven: Intel, Samsung, Lexmark, en meer. Best stoer werk zo af en toe!
Volgens mij kan ik daarmee verder niemand van dienst zijn. Misschien kan ik later als ik groot ben de max. snelheid enorm verruimen
Nee bertram dat mag je niet. Je doet het misschien al maar das wat anders
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Laat die maar liggen, daar beleef ik veel lol aan. Vooral als er een auto achter je zit die snel denkt te zijn. Na een rotonde liggen ze mijlenver achter me
Laat die maar liggen, daar beleef ik veel lol aan. Vooral als er een auto achter je zit die snel denkt te zijn. Na een rotonde liggen ze mijlenver achter me