Twijfel....

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Twijfel....

Post by grietje »

Ik had in mn blauwe een zelfgemaakte hemel, deurpanelen, speaker panelen en vlakke laadvloer met blauw:

Image
Image
Image

Ik vond en vind het nog steeds wel mooi, en heb alles uiteraard uit de blauwe gehaald voordat ie gesloopt werd.

Dat ligt hier dus nog... Het stofje blauw is niet meer te verkrijgen, helaas. Ik heb nog wel kleine stukjes liggen; maar volgens mij niet grote stukken.

Nu is het; moet ik dit overzetten in de GT.....

Waarom wel:
- Helemaal zelf gemaakt... En ik vind het best mooi, en apart
- Zonde omdat ik het net afhad toen de blauwe gesloopt werd.. veel tijd ingezeten en heb er maar 2 ritjes van kunnen genieten.....
- ik wil zoiezo boxjes voorin;
- Accenten onder de kap zijn blauw (komen van de blauwe..)
- Gordels en stoelen zijn blauw.... Als ik nieuwe maak met rood moet ik die ook vervangen...

Waarom niet:
- tja, blauw..... GT heeft accenten met rood....
- Elecramen, deze deurpanelen zijn voor draairamen dus er zit dan een gat in..... oplossing?
- oude hemel eruit is niet mooi bij de GT; die blauwe sluit niet aan op de plastic interieur delen, die blauwe had al die zooi niet... Dus of ik moet dit er op 1 of andere manier op de bestaande hemel bevestigen...
- Deurpanelen kunnen niet echt goed gemonteerd worden; ze steken helaas wat af..... hier zou ik dan een oplossing voor moeten bedenken.


Wat moet ik doen? Dit setje verkopen, en iets leuks gaan freubelen met rooode stof? Ik vind mn idee van mn chevron nog steeds gaaf.. maar als ik deze verkoop ga ik niet nog een keer t zelfde doen met rood, dat is saai dan....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Bas_S
AX Master
AX Master
Posts: 1497
Joined: TueMar28, 2006 8:31:45 PM
Location: Nieuwveen

Post by Bas_S »

Waarom hou je niet gewoon het orginele interieur?
Altijd meer PK's dan jou!

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Met bas ^^

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

:D omdat ik t mooi vind om het te stylen :D
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Haha, omdat jij nog geen halve dag van je AX af kunt blijven :wink:

Je hebt een GT type 1, dat vind ik het mooiste interieur geleverd.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

afblijfuh !
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

dat blauw in een zwarte auto met rode accenten vloekt een beetje 8-)

Joseph
AX Starter
AX Starter
Posts: 17
Joined: ThuApr12, 2007 7:50:28 PM
Location: Vlissingen, Zeeland, Nederland
Contact:

Post by Joseph »

Gebruik het alseenvoorbeeld voor eennieuw project die wel aansluit opje GT in de juiste kleuren.
Dan verkoop je dit :)

Ik weet al 1 iemand die onder de indruk is :)





ik.
Project AX - Lost Key promo car
Status: APK gekeurd! en in gebruik voor promotie!

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Glenn@nl wrote:dat blauw in een zwarte auto met rode accenten vloekt een beetje 8-)
hahha ja, dat vind ik dus ook ;)
Joseph wrote:Gebruik het alseenvoorbeeld voor eennieuw project die wel aansluit opje GT in de juiste kleuren.
Dan verkoop je dit :)

Ik weet al 1 iemand die onder de indruk is :)





ik.
Nou in dat geval, hebben? Ik ben al bezig met nieuw projectje namelijk, iets met rood ;) :twisted:
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

chieltje
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 244
Joined: ThuJul26, 2007 10:18:25 PM
Location: zoetermeer

Post by chieltje »

het is een mooi dakhemeltje jammer dat mijn auto wit is :|
Werken is heerlijk,laat voldoende over voor je collega's

Image

Joseph
AX Starter
AX Starter
Posts: 17
Joined: ThuApr12, 2007 7:50:28 PM
Location: Vlissingen, Zeeland, Nederland
Contact:

Post by Joseph »

grietje wrote:
Glenn@nl wrote:dat blauw in een zwarte auto met rode accenten vloekt een beetje 8-)
hahha ja, dat vind ik dus ook ;)
Joseph wrote:Gebruik het alseenvoorbeeld voor eennieuw project die wel aansluit opje GT in de juiste kleuren.
Dan verkoop je dit :)

Ik weet al 1 iemand die onder de indruk is :)





ik.
Nou in dat geval, hebben? Ik ben al bezig met nieuw projectje namelijk, iets met rood ;) :twisted:
Als het bestuur ermee eens is dat we de AX blauw spuiten wil ik hem zeker hebben ><
(hij is ook rood atm:( )
Project AX - Lost Key promo car
Status: APK gekeurd! en in gebruik voor promotie!

Post Reply