Wat doe ik voor de kost !? (of welke studie)
Moderators: Rock's, webmasters
Nou nu ff wat anders:
HellDuke is chauffeur bij Van Gend en Loos wat trouwens al weer een jaartje DHL heet, maar dat klinkt voor geen meter. VGL kent iedereen, zonde van de naam en meer dan 200 jaar geschiedenis nu weg.
Verder heb ik eerst nog een jaartje pabo gedaan. Was ik wel goed in, maar de hele dag meester Joris aan je hoofd vond ik wat minder. Ik houd niet zo van binnen achter een bureau. Jij vind dat wel leuk, meester Maarten?
Voordeel van chauffeuren is dat ik C-rijbewijs en E bij B-rijbewijs van de baas heb gekregen. En verder nog een chauffeursdiploma anders mag je niet zwaarder rijden dan 7500 kg + ADR = gevaarlijke stoffen-diploma.
Rijden met vrachtwagens is cool!!
Hier een picci van een medium size
HellDuke is chauffeur bij Van Gend en Loos wat trouwens al weer een jaartje DHL heet, maar dat klinkt voor geen meter. VGL kent iedereen, zonde van de naam en meer dan 200 jaar geschiedenis nu weg.
Verder heb ik eerst nog een jaartje pabo gedaan. Was ik wel goed in, maar de hele dag meester Joris aan je hoofd vond ik wat minder. Ik houd niet zo van binnen achter een bureau. Jij vind dat wel leuk, meester Maarten?
Voordeel van chauffeuren is dat ik C-rijbewijs en E bij B-rijbewijs van de baas heb gekregen. En verder nog een chauffeursdiploma anders mag je niet zwaarder rijden dan 7500 kg + ADR = gevaarlijke stoffen-diploma.
Rijden met vrachtwagens is cool!!
Hier een picci van een medium size
Citroën AX 1.1 Plaisir Runner GT Style
Honda Transalp XL 600v
Shit Happens
143.333
Honda Transalp XL 600v
Shit Happens
143.333
Ik studeer bedrijfseconomie aan de HEAO in Sittard.
Tweede jaar nu en ik heb gelukkig nog redelijk veel vrije tijd
Tweede jaar nu en ik heb gelukkig nog redelijk veel vrije tijd
Last edited by Popmart on FriApr16, 2004 6:59:51 PM, edited 1 time in total.
-
- AX Master
Ik ben 3de jaars BedrijfsEconomie-student aan de Hogeschool Windesheim, Zwolle...
Werk op dit moment alweer sinds 1997 bij de supermarkt "die op de kleintjes let"
Werk op dit moment alweer sinds 1997 bij de supermarkt "die op de kleintjes let"
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
GTSPORT wrote:Ik ben aan het afstuderen voor mijn opleiding hoogspanningstechniek in Breda. Ben bijna klaar nog een paar weken. Heb voor mijn stage nog in het distributiecentrum van Citroën in Oosterhout gewerkt (heel gaaf liggen nog onderdelen van een DS!!!).
op onze schitterende HTS ??? aan de lovensdijkstraat ?? Heb vandaag een serieus gesrek gehad met de studieloopbaan begeleider.. Heb gekozen voor lijn 3-4 (voor de insiders) . Conclusie was dat ik zwaar veel meer aan school moet gaan doen omdat ik het anders niet red. maar ja zwaar veel is dus meer als dat niks per week wat ik nu doe.. afzien.. bouw liever aan me slalomauto :'(. en pak liever een pilsje als dat ik in een boek kijk maja. ut wordt nu wel tijd voor me.. moet maar eens wat gaan doen !!. Je kan niet altijd blijven niksen
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
nixen
dat nixen beviel mij anders prima! en nog steeds
helaas moet ik morgen, of gezien de tijd vandaag voor het eerst sinds veel te lang weer gaan werken
buh! einde weekend enzo!
school is ook meer een tijdsopvulling voor mij, wat moet je anders met je al die vrije dagen doen
ik heb een rijke vrouw nodig, heeft iemand dr nog 1? of 2
helaas moet ik morgen, of gezien de tijd vandaag voor het eerst sinds veel te lang weer gaan werken
buh! einde weekend enzo!
school is ook meer een tijdsopvulling voor mij, wat moet je anders met je al die vrije dagen doen
ik heb een rijke vrouw nodig, heeft iemand dr nog 1? of 2
Ik studeer Marketing en Communicatie nog 2 jaartjes en dan toch echt op 22 jr-23 jr nog aan een universiteit beginnen denk ik...
Nu hek maar 25 u in de week les zwaar relex en de tussenuren ben ik te vinden op de werktuigbouwkunde afdeling om al me AX-projecten af te ronden!!
AX POWAH
Nu hek maar 25 u in de week les zwaar relex en de tussenuren ben ik te vinden op de werktuigbouwkunde afdeling om al me AX-projecten af te ronden!!
AX POWAH
Mzzls Geert
Wie niet snel is.......is laag!!
Wie niet snel is.......is laag!!
master-arnie wrote:Werktuigbouwkunde rulezzz Ik heb vandaag weer lkkr de hele dag staan autogeen-lassen
electro rules veel harder. ben al een halve week thuis ivmzelf uitgezochte vakantie .
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Citro?nAXDriver wrote:Ik ben 3de jaars BedrijfsEconomie-student aan de Hogeschool Windesheim, Zwolle...
Hehe, geinig! Ik heb nog overwogen om naar die school te gaan. Maar A'dam trok me wat meer.
Wel jammer eigenlijk, anders had ik misschien bij je in de klas gezeten!
oke nou dan ben ik ook maar aan de beurt
uh oke ik heb me elektro papieren gehaald en nu ben ik daar ook mee bezig maar dan een niveau hoger (niveau 3) Ik werk 40 uur in de week bij een bedriijf die t spoor onderhoud Ij zit bij t seinwezen dat houd in dat ik al het elektronika moet onderhouden in en langs t spoor zoals
wissels, seinen, overwegen, Trein detectie, telecom, automatische trein beinvloeding
dus ja ik volg ook nog een in terne opleiding
en voor de rest zijn me hobby's
Downloaden van films muziek en programma's
Vissen
AX AX AX AX
fietsen moet alleen veel oefenen want zoals t nu gaat met me kneuzingen en breuk gaat t nie goed
voor de rest ja doe ik nie zo heel veel
groetjes siem
uh oke ik heb me elektro papieren gehaald en nu ben ik daar ook mee bezig maar dan een niveau hoger (niveau 3) Ik werk 40 uur in de week bij een bedriijf die t spoor onderhoud Ij zit bij t seinwezen dat houd in dat ik al het elektronika moet onderhouden in en langs t spoor zoals
wissels, seinen, overwegen, Trein detectie, telecom, automatische trein beinvloeding
dus ja ik volg ook nog een in terne opleiding
en voor de rest zijn me hobby's
Downloaden van films muziek en programma's
Vissen
AX AX AX AX
fietsen moet alleen veel oefenen want zoals t nu gaat met me kneuzingen en breuk gaat t nie goed
voor de rest ja doe ik nie zo heel veel
groetjes siem
You thought the AX was over, You thought wrong!!!!
Komt een man bij de garage. Vraagt hij aan de garagehouder :
"Ik wil graag twee spiegels voor m'n VW Golf".
Zegt die garagehouder : "Lijkt me een goede ruil"
Komt een man bij de garage. Vraagt hij aan de garagehouder :
"Ik wil graag twee spiegels voor m'n VW Golf".
Zegt die garagehouder : "Lijkt me een goede ruil"
-
- AX liefhebber
Niks werken Het is niet doorgegaan... reden: denken ze soms dat ik gek ben ofzo??? Werkgevers denken dat mensen voor een appel en een ei gaan werken Als je meer dan 60h per week moet werken dan wil je natuurlijk ook goed betaald worden! Was bij dat kl*tebedrijf niet echt van toepassing Stelletje kl**tzakken!!!
Last edited by Ax_Dude on ThuApr22, 2004 10:02:59 AM, edited 1 time in total.
Ax_Dude wrote:Update: vanaf donderdag ben ik magazijnier-demonstrateur bij een groot tuincentrum dat jullie ook misschien kennen Ben er suuuuperblij om Nadeel is wel dat ik het heeeel erg druk zal hebben Ach ja, een mens moet iets doen
Intratuin? Hornbach... Do tell....
En mooi om te horen dat er weer werk is!