Wat doe ik voor de kost !? (of welke studie)

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Wat doe ik voor de kost !? (of welke studie)

Post by Rock's »

Ik geloof dat 90% student is op de club,.....dan blijft er toch ook nog 10% over....

Het is altijd handig als je kennisen in een bepaald vakgebied hebt ..... dit kan ook leuk voordeel opleveren ! ....... (mogelijk hebben wij bijvoorbeeld iemand op de club bij een autospuiterij werken en kan jij voor een spotprijs onderdelen spuiten)

iK zal beginnen met mezelf :

Ik ben natuurlijk Rock's, ik werk op kantoor bij een keukenbladen, kasten en assesoires leverancier.
Hiervoor ben ik koerier geweest en heb ik bij mijn vader in een rozenkwekerij gewerkt.


Dus als iemand van de club een keuken nodig hebt kan hij mij een PB'tje sturen (als je ouders een keuken nodig hebt ook, maar ik doe geen vage kennissen van een kennis en daar de broer van :wink: )

Wat doe jij ?
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Re: Wat doe ik voor de kost !? (of welke studie)

Post by Joost »

Rock's wrote:Ik geloof dat 90% student is op de club,.....dan blijft er toch ook nog 10% over....

Het is altijd handig als je kennisen in een bepaald vakgebied hebt ..... dit kan ook leuk voordeel opleveren ! ....... (mogelijk hebben wij bijvoorbeeld iemand op de club bij een autospuiterij werken en kan jij voor een spotprijs onderdelen spuiten)

iK zal beginnen met mezelf :

Ik ben natuurlijk Rock's, ik werk op kantoor bij een keukenbladen, kasten en assesoires leverancier.
Hiervoor ben ik koerier geweest en heb ik bij mijn vader in een rozenkwekerij gewerkt.


Dus als iemand van de club een keuken nodig hebt kan hij mij een PB'tje sturen (als je ouders een keuken nodig hebt ook, maar ik doe geen vage kennissen van een kennis en daar de broer van :wink: )

Wat doe jij ?


gevaarlijk maar ik ben Systeembeheerder bij een Lijm en kit fabrikant/verkoopkantoor.

en af en toe doe ik wel eens een systeem voor een ander

oef wil nog een nieuw keukenblad en achterwand :oops:
:wink:

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Ik ben voornamelijk student werktuigbouwkunde. Daarnaast ben ik vuilnisman, tekenaar/constructeur en ik ben een tijdje monteur van veegwagens geweest.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Rik
Total admin
Total admin
Posts: 389
Joined: ThuJun12, 2003 5:41:50 PM
Location: Heerlen
Contact:

Post by Rik »

Jaja,

Ik ben 3e jaars student Bouwkunde. Ik weet niet of ik hiermee iemand eens kan helpen, maar als er wat is laten jullie maar wat horen :lol:

--------------------------------------
Grtz, Rik

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Ik heb op 8 juli 2003 mijn diploma gekregen voor de opleiding BI (bedrijfskundige informatica) aan de HTS in Groningen. Helaas is de werkgelegenheid in Noord-Nederland nou niet bepaald wat het moet zijn en daarom heb ik nog steeds mijn studentenbaantje, dwz achter de kassa bij een Shell-benzinestation (in Veendam voor degenen die het weten willen).

Wel heb ik het idee dat de werkgelegenheid weer een beetje aan begint te trekken, en lopen er momenteel een aantal sollicitaties waar ik wel een goed gevoel bij heb.

Bij de benzinepomp is ook een aandrijfas / motorrevisie bedrijf, al heb ik daar verder niets mee te maken, maar het is wel handig als je een keer wat weten moet :)
Image

(A)X-men
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 132
Joined: ThuSep18, 2003 4:37:48 PM
Location: Torhout/belgi?

Post by (A)X-men »

h?h? ik als belgje werk als opvoeder bij personen met een mentale handicap :D dus ja en ben ook nog een heel klein beetje student al is het maar 1 dag in de week !!!
Last edited by (A)X-men on MonApr12, 2004 9:57:51 PM, edited 1 time in total.

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Ben bijna afgestudeerde facility manager...

Werk nu bij Center Parcs op een afdeling in Belgi?... Maar zit op Europe....
Verder weet ik teveel van computers, waar ik vanaf wil... Of het wordt tijd om geld te gaan vragen ! :twisted:

KMvrtr
AX Master
AX Master
Posts: 1090
Joined: FriSep12, 2003 9:21:33 PM
Location: Almere

Post by KMvrtr »

Ik hoop niet dat iemand ooit behoefte heeft aan mijn professionele kennis... :?

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Ben jij begravenis ondernemer of deurwaarder KMvrtr ?
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Of belastinginspecteur :eek
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Gizart
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 124
Joined: TueMar02, 2004 6:23:30 PM
Location: NoordNederland
Contact:

Post by Gizart »

Ik ben Magazijnmedewerker geweest in een Installatiegroothandel(thermonoord
Houthandel( Balken latten en platen) en bij een serverrack/systeemkastenbouwer ( Eldon).

Nu ben ik medewerker in het magzijn bij de Renault, maar kan dus eigenlijk bij elke garage met korting inkopen.
Ook bij Peugeot en Citroën, waar ik meer dan goed met de magazijnmeesters om kan gaan. ;)

Dus als iemand nog eens wat originele onderdelen nodig heeft :)
Onze garage heeft trouwens ook een eigen autoschade bedrijf en die spuiters die spuiten ook wel eens zwart ( maar dan in jouw gewenste kleur), voor een geschikte prijs.
Don't let sensible people talk you out of your dreams.
205 1.9 GTI³

manuarmata
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 158
Joined: ThuJun12, 2003 9:53:28 PM
Location: Dendermonde, Beeeelgie !!!!
Contact:

Post by manuarmata »

Ik ben brigadier bij de lijn (vlaamse openbare busmaatschappij)
Ik zorg voor de planning van het onderhoud en de herstellingen aan de bussen. Daarnaast leid ik de onderhoudsbrigade.
Van opleiding ben ik autotechnieker.
saxo 16v + musketier uitlaat + open luchtfilter = nog steeds en prima wekker voor de hele buurt
www.saxoclubvlaanderen.tk

Eric
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 463
Joined: TueJun17, 2003 8:27:35 PM
Location: Alkmaar
Contact:

Post by Eric »

netwerk engineer op het WCW terrein in amsterdam,
daar waar alle providers samen komen en waarom internet werkt...
met een electrotechnische/ict achtergrond.(zelfde hts als sander)

http://www.nikhef.nl/pub/general/index.html

~er werkt nog een lid van de axclub ;-)

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

Ik heb een diploma mechanische vormgeving... is eigenlijk dus gewoon CNC draaier-frezer :? Ik heb een lange tijd gewerkt bij een grote inoxproducent hier in belgi?. Ik was er rolbrugchauffeur maw ik laadde en loste vrachtwagens. Eind oktober kwam er helaas een reorganisatie in het bedrijf waardoor ik begin november op straat stond :( Je kent dat wel, als laatste begonnen... als eerste weg :( Sindsdien ben ik werkzoekende :? Het is een ramp om opnieuw werk te zoeken, blijkbaar wil men alleen maar mensen met jaaaaren ervaring en dat heb ik niet :? Ach ja, ik geef de moed niet op...



PS: is KMvrtr geen agent(of nog erger een rechter :twisted: ) ofzo? (don't shoot me if i'm wrong)

User avatar
Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2018
Joined: TueAug12, 2003 12:51:05 AM
Location: Heerenveen (Friesland)
Contact:

Post by Joris »

Gizart wrote:Ik ben Magazijnmedewerker geweest in een Installatiegroothandel(thermonoord


Hier heb ik ook 2,5 jaar gewerkt, welk filiaal zat jij ?

Verder doe ik 2de jaars ondernemer manager internationale groothandel op mbo 4 niveau, straks naar hbo?

ben op dit moment even werkloos :(
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Ik heb HTS bouwkunde gedaan en werk nu bij een bouwkundig adviesbureau in Maastricht.

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Ik studeer nog Bedrijfseconomie (3e jaar) en werk wat bij op een boerderij.

Ik denk dat Antoine advocaat is of anders autosloper. :wink:
Image

erwt
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver
Posts: 48
Joined: SatFeb14, 2004 3:21:19 PM
Location: Groningen
Contact:

Post by erwt »

Ik ben student Communicatie Systemen (HBO). Heb ook de opleiding Technische Informatica gedaan en afgerond.

Verder heb ik een eigen bedrijfje (sunflare), waar ik mijn inkomsten vandaan haal.

Sgurk
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 295
Joined: ThuFeb19, 2004 11:41:34 PM
Location: 's-Gravenzande
Contact:

Post by Sgurk »

Ik ben (hopelijk nog maar twee manden) student Technische Bedrijfskunde in Tilburg. Verder werk ik wat bij op de Taxi.

Antoine, je maakt ons niet nieuwschierig hoor! :lol:
AX GTi, sold!

Master Lee
Moderator
Moderator
Posts: 624
Joined: TueJun10, 2003 10:38:58 AM
Location: Putten
Contact:

Post by Master Lee »

ik ben ben nu bezig met laatste jaar bezig van de multimedia academie van het roc en ik hoop ook echt dat dit het laatste jaar is !
Gratis geld verdienen met emails of met een quize ?? kijk dan hier

http://vanderlee.jouwpagina.nl

Locked