verkouwen
Moderators: Rock's, webmasters
verkouwen
JAAAAAh het is weer lente en ik zit weer met een neus als een tomaat en ik loop de hele dag vol. Hebben daar meer mensen last van of ben ik weer een zeldzaam geval.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Re: verkouwen
Sander wrote:JAAAAAh het is weer lente en ik zit weer met een neus als een tomaat en ik loop de hele dag vol. Hebben daar meer mensen last van of ben ik weer een zeldzaam geval.
amai amai.... Ik ken het.. ben dan niet verkouden.. maar de lente is er en de zon schijnt... Oftewel gelukkig nog niet goed genoeg voor hooikoorts.. Maar dat zit er weer dik in binnenkort

Dat is echt de pest.. HOOIKOORTS...
paulus wrote:Gelukkig heb ik daar geen last van, maar weet je wat je moet doen..naar zo'n appotheek gaan waar ze alles met natuurlijke producten maken hebben ze allerlei rotzooi maar het helpt wel.!
Ik heb wat bij de apotheek, wat je alleen op recept kan krijgen... het meeste van de tv reclames is rotzooi! Maar goed, er zijn van die dagen dag je niet gesprayed hebt en dan begint de ellende... de vraag is altijd, wanneer komt de eerste dag.. zal het over 10 min uitbarsten of pas volgende week!

Brutus wrote:Sander wrote:JAAAAAh het is weer lente en ik zit weer met een neus als een tomaat en ik loop de hele dag vol. Hebben daar meer mensen last van of ben ik weer een zeldzaam geval.
amai amai.... Ik ken het.. ben dan niet verkouden.. maar de lente is er en de zon schijnt... Oftewel gelukkig nog niet goed genoeg voor hooikoorts.. Maar dat zit er weer dik in binnenkort![]()
AMAI. Zeg wat zijn dat nou voor woorden brutus. Je behoorde eerst tot de noorderburen maar nu wordt het langzaam de zuiderburen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Sander wrote:Brutus wrote:Sander wrote:JAAAAAh het is weer lente en ik zit weer met een neus als een tomaat en ik loop de hele dag vol. Hebben daar meer mensen last van of ben ik weer een zeldzaam geval.
amai amai.... Ik ken het.. ben dan niet verkouden.. maar de lente is er en de zon schijnt... Oftewel gelukkig nog niet goed genoeg voor hooikoorts.. Maar dat zit er weer dik in binnenkort![]()
AMAI. Zeg wat zijn dat nou voor woorden brutus. Je behoorde eerst tot de noorderburen maar nu wordt het langzaam de zuiderburen.
Hehehe... Dat is niet gek.. Ik ben links en rechts handig/benig.. en zo ben ik ook meerdere talig? da klinkt niet correct.. ik ben aan het integreren wat betreft de taal.. Mijn auto volgt nog

-
- AX Master
Me pa heeft er een soort "koe-bel" voor gekocht ooit.
Het stoot ??n of andere electrische lading uit waardoor die graspol-zaden-shit
niet in de buurt van je gezicht komt waardoor je er duz geen last van hebt.
Dit ding was ongeveer 10 jaar geleden te koop in Amerika ofzow, maar
ondanks de goede werking worden ze tegenwoordig al lang niet meer gemaakt.
Het stoot ??n of andere electrische lading uit waardoor die graspol-zaden-shit
niet in de buurt van je gezicht komt waardoor je er duz geen last van hebt.
Dit ding was ongeveer 10 jaar geleden te koop in Amerika ofzow, maar
ondanks de goede werking worden ze tegenwoordig al lang niet meer gemaakt.
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw