verkouwen

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Locked
Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

verkouwen

Post by Sander »

JAAAAAh het is weer lente en ik zit weer met een neus als een tomaat en ik loop de hele dag vol. Hebben daar meer mensen last van of ben ik weer een zeldzaam geval.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Re: verkouwen

Post by Brutus »

Sander wrote:JAAAAAh het is weer lente en ik zit weer met een neus als een tomaat en ik loop de hele dag vol. Hebben daar meer mensen last van of ben ik weer een zeldzaam geval.

amai amai.... Ik ken het.. ben dan niet verkouden.. maar de lente is er en de zon schijnt... Oftewel gelukkig nog niet goed genoeg voor hooikoorts.. Maar dat zit er weer dik in binnenkort :evil:

Dat is echt de pest.. HOOIKOORTS...

paulus
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by paulus »

Gelukkig heb ik daar geen last van, maar weet je wat je moet doen..naar zo'n appotheek gaan waar ze alles met natuurlijke producten maken hebben ze allerlei rotzooi maar het helpt wel.!

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

paulus wrote:Gelukkig heb ik daar geen last van, maar weet je wat je moet doen..naar zo'n appotheek gaan waar ze alles met natuurlijke producten maken hebben ze allerlei rotzooi maar het helpt wel.!

Ik heb wat bij de apotheek, wat je alleen op recept kan krijgen... het meeste van de tv reclames is rotzooi! Maar goed, er zijn van die dagen dag je niet gesprayed hebt en dan begint de ellende... de vraag is altijd, wanneer komt de eerste dag.. zal het over 10 min uitbarsten of pas volgende week! :?

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Brutus wrote:
Sander wrote:JAAAAAh het is weer lente en ik zit weer met een neus als een tomaat en ik loop de hele dag vol. Hebben daar meer mensen last van of ben ik weer een zeldzaam geval.

amai amai.... Ik ken het.. ben dan niet verkouden.. maar de lente is er en de zon schijnt... Oftewel gelukkig nog niet goed genoeg voor hooikoorts.. Maar dat zit er weer dik in binnenkort :evil:

AMAI. Zeg wat zijn dat nou voor woorden brutus. Je behoorde eerst tot de noorderburen maar nu wordt het langzaam de zuiderburen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Sander wrote:
Brutus wrote:

AMAI. Zeg wat zijn dat nou voor woorden brutus. Je behoorde eerst tot de noorderburen maar nu wordt het langzaam de zuiderburen.

Hehehe... Dat is niet gek.. Ik ben links en rechts handig/benig.. en zo ben ik ook meerdere talig? da klinkt niet correct.. ik ben aan het integreren wat betreft de taal.. Mijn auto volgt nog :twisted: Vrijdag de autoshops hier bijlangs!

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Ax_Dude »

Wat betreft Hooikoorts heb ik wel een goed paardenmiddel dat me ieder jaar wel weer helpt: ZYRTEC heet het, is wel alleen maar op voorschrift verkrijgbaar maar ik kan gerust thuis het gras maaien zonder er last van te hebben als ik het heb ingenomen :D

CitroënAXDriver
AX Master
AX Master

Post by CitroënAXDriver »

Me pa heeft er een soort "koe-bel" voor gekocht ooit.
Het stoot ??n of andere electrische lading uit waardoor die graspol-zaden-shit
niet in de buurt van je gezicht komt waardoor je er duz geen last van hebt.
Dit ding was ongeveer 10 jaar geleden te koop in Amerika ofzow, maar
ondanks de goede werking worden ze tegenwoordig al lang niet meer gemaakt.
Greetz Martin

BVB Rallying

Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

Locked