Ik had vorig weekend mijn auto gewassen en mijn nieuwe motorkap gecleanerd en in de was gezet. En 's avonds lag er al zand op de auto. Ga zondag maar eens lekker poetsen.
citro-power wrote:Ik had vorig weekend mijn auto gewassen en mijn nieuwe motorkap gecleanerd en in de was gezet. En 's avonds lag er al zand op de auto. Ga zondag maar eens lekker poetsen.
spuit wel eerst het zand eraf he
Gratis geld verdienen met emails of met een quize ?? kijk dan hier
Met die wind en regen van vandaag blijft er weinig zand op je auto liggen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Mensen laat mij u een tip geven Ik heb in een botenspeciaalzaak een fles poets met teflon gekocht. Dit is eigenlijk voor onder een boot om algen-groei tegen te gaan.... Maar als je dit op je auto poetst valt het vuil letterlijk van je auto
Ik heb het al een jaar op mijn scooter zitten en het werkt nog steeds. Zo'n fles kost wel 25 eurootjes
Ik zal nooit ofte nooit met de mijne naar de carwash gaan, die borstels zijn niet goed voor je lak! Tenzij je natuurlijk naar zo'n doe-het-zelf carwash gaat met van die garageboxen waar er een hogedruk staat... Ik was mijn bak altijd met de hand... 2 emmers, de tuinslang, 3 sponsen en 3 zeemvellen... er gaat niets boven een handgewassen auto.
Master Lee wrote:boehoe het heeft geregent ik wist dat me auto vies zou worden maar zo vies als ie nu is
ik zal kijken of ik vanmiddag een foto kan maken
Ik ken het.. die van mij glom ook behoorlijk... Maar hij staat bij wat bomen en een zanderige parkeerplaats... Dus nu is ie nog viezer als tevoren..... Boehoe...
Een echte liefhebber weet niet eens een wasstraat te vinden natuurlijk. Iedere week wordt die van mij netjes gewassen van buiten en iedere maand krijgt de binnenkant een schoonmaakbeurtje.
Wassen is altijd op zaterdag na het taxi rijden daar kan ik lekker alles gebruiken
Stofzuigen ligt er altijd een beetje aan wanneer ik zin en tijd heb. Kan ook bij de taxi maar de stofzuiger thuis is beter
Ik probeer ook altijd mijn auto eens in het half jaar te waxen soms vaker. Maar na het poetsen van een BX was ik altijd helemaal verrot een AX zal wel beter te doen zijn .