Aad hier?

Moderators: Rock's, webmasters
ja andere motoren hebben ze, zoek maar op youtube, dan zie je een tiara een Skyline inhalen, waar toch echt een ander blokje in ligt.kevin.broke wrote:vraag me wel af of ze daar de andere motoren ook al ontdekt hebben
daar hebben ze std. nl. alleen 1.1 met 65 pk
heel vet??DLS wrote:Dat zou hier dus echt nooit mogen. Wel heeeel vet dit..grietje wrote:![]()
Daar zat ik mij ook al over te verbazen, de ene 3 bouten, de andere weer 4TwoTone wrote:Vaag... die heeft weer wel een 3 gaats onderstel
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
maar doen anderen dat bij ons dan niet?Rio97 wrote:Daar zat ik mij ook al over te verbazen, de ene 3 bouten, de andere weer 4TwoTone wrote:Vaag... die heeft weer wel een 3 gaats onderstel![]()
Wel heel veel dikke velgen.
En bij sommige begint de wielkast achter rond en eindigt enigszins recht en bij sommige weer rond.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).