relexte avatar II

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

siem
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 124
Joined: WedOct29, 2003 7:00:23 PM
Location: Almere

Post by siem »

kan de gene diie de Avatar niks vinden zeggen waarom je dit niks vind

dan snap ik mschien de reden

groetjes siem
You thought the AX was over, You thought wrong!!!!

Komt een man bij de garage. Vraagt hij aan de garagehouder :
"Ik wil graag twee spiegels voor m'n VW Golf".
Zegt die garagehouder : "Lijkt me een goede ruil" :)

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

AX_POWAH wrote:okey als jullie t allemaal goed vinden komen britney en madonna (trug als avatar)!! 8)

Alleen zijn handjes en brutus dan niet te vrede maja ik wil niet dat MASTER ARNIE boos wordt door vervrongen forum afmetingeen :D ..dus hier is de enige echte

COMEBACK v MADOnna!!

AX POWAH 8)


:shock: Oh ja, nu krijg ik weer de schuld omdat ik zeg dattie ietsje te groot is! by the way: peter vondt hem ook groot :wink: :lol:
Freude am Fahren.

srwdj
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 204
Joined: ThuFeb19, 2004 11:41:16 PM
Location: Bellingwolde (Groningen)
Contact:

Post by srwdj »

Ik heb ook een nieuwe avatar. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden (als ie te groot is haal ik hem weg of verklein hem).

User avatar
Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2018
Joined: TueAug12, 2003 12:51:05 AM
Location: Heerenveen (Friesland)
Contact:

Post by Joris »

Ik heb ook een nieuwe avatar. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden (als ie te groot is haal ik hem weg of verklein hem).



Laat een kleine afbeelding onder je naam zien in ieder bericht. Je kan maar ??n afbeelding tegelijkertijd gebruiken, de breedte mag niet meer dan 100 pixels zijn, de hoogte moet onder de 100 pixels blijven. De maximale bestandsgrootte is 8Kb[/quote]

Master Lee
Moderator
Moderator
Posts: 624
Joined: TueJun10, 2003 10:38:58 AM
Location: Putten
Contact:

Post by Master Lee »

maakt mij nie uit hoor wie wat voor plaatje heeft staan als ze maar niet te erg zijn of discriminerend

als dat het geval is en ze worden door de admins gezien worden ze zonder pardon verwijderd !
Gratis geld verdienen met emails of met een quize ?? kijk dan hier

http://vanderlee.jouwpagina.nl

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

AX_POWAH wrote:okey als jullie t allemaal goed vinden komen britney en madonna (trug als avatar)!! 8)

Alleen zijn handjes en brutus dan niet te vrede maja ik wil niet dat MASTER ARNIE boos wordt door vervrongen forum afmetingeen :D ..dus hier is de enige echte

COMEBACK v MADOnna!!

AX POWAH 8)


Ja ja... Zo is het dus niet... Als er op een gegeven moment mensen zijn die zich eraan storen dan probeer ik de irritatie te verhelpen... Dat jij denkt nu goed bezig te zijn.... Zet je trots er neer.. dat groene monster.. We zitten hier op een AX club... niet bij een forum waar ik wil geilen op een zoenende stel vrouwen (die niet eens leuk zijn!)

Maar goed, ik heb mijn best gedaan voor die mensen!

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

8) Op ieder forum waar ik kom zie ik wel iemand met zo'n avatar. Er zijn nu eenmaal mensen die wat te kort komen joh. Moet je lkkr in hun waarde laten man. :twisted: :twisted:
Freude am Fahren.

Locked