rijbewijs

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Ik merk ook hoe langer dat ik mijn rijbewijs heb, hoe rustiger ik ga rijden. Eerder reed ik overal wel te hard en sprintte overal vandoor. maar nu is dat toch wel een stuk minder. Het aantal aanrijdingen is bij trouwens ook gedaald dus dat verhaaltje van die 3% kan wel klopppen.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

haha, ja ik begin ook steeds harder met de lesauto te rijden.... En me instructeur maar ouwe hoeren dat hij altijd minimaal 40 lessen geeft... Dat zal hij weten ook!

Pas geleden met piepende banden weg bij stoplicht met een G*lf SDI!!!! :twisted:
Freude am Fahren.

Sgurk
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 295
Joined: ThuFeb19, 2004 11:41:34 PM
Location: 's-Gravenzande
Contact:

Post by Sgurk »

Minimaal 40 lessen :shock: , gvd, wordt jij ff genaaid!!! Wat een lul :evil: . Ik had na 21 lessen m'n rijbewijs opzak 8) !!
AX GTi, sold!

User avatar
Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2018
Joined: TueAug12, 2003 12:51:05 AM
Location: Heerenveen (Friesland)
Contact:

Post by Joris »

8 lesjes voor mij 8)

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Th3CLoR3 wrote:8 lesjes voor mij 8)


En nu al de auto in de kreukels? :(

Trouwens, 4000 toeren in mijn 1.1i rijd ik ruim 140km-h

User avatar
Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2018
Joined: TueAug12, 2003 12:51:05 AM
Location: Heerenveen (Friesland)
Contact:

Post by Joris »

Brutus wrote:
Th3CLoR3 wrote:8 lesjes voor mij 8)


En nu al de auto in de kreukels? :(




Daar was ik niet bij!!

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

35 lessen in een keer geslaagt en 0 fout op mn theorie
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

18 lessen en 1 fout met de theorie 8)
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

:shock: Misschien kunnen we dit ff beter in een ander topic flikkeren. Dit is nogal offtopic
Freude am Fahren.

User avatar
Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2018
Joined: TueAug12, 2003 12:51:05 AM
Location: Heerenveen (Friesland)
Contact:

Post by Joris »

master-arnie wrote::shock: Misschien kunnen we dit ff beter in een ander topic flikkeren. Dit is nogal offtopic


Hoeveel lessen heb jij gehad dan

Swatchyaxowner
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 281
Joined: ThuJun12, 2003 6:37:25 PM
Location: Hillegom
Contact:

Post by Swatchyaxowner »

Te veel :D lessen :D 50 geloof ik totaal en in 2 keer me rijbewijs en in 1 keer theorie met 3 fout !

En nee ik ga niet rustiger rijden ik ga steeds harder rijden heb nu een Gti tje :P
Afgelopen weekend tourrit noord-holland gehad in de bebouwde kom rustig 120 hoop maar niet dat ik geflits ben heb er achteraf wel spijt van dat ik zo als een maloot gereden heb :D

Greatings Jeffry
Type en Spellings Fouten voorbehouden !!!

Getinte ramen ASO ?? Wel nee dat is pas klasse hebben :D

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

Dat gevoel van spijt als je als een zot hebt gereden dat ken ik ja :wink: , ik heb dat ook altijd :oops: Ach ja, jeugdzonden zullen we maar zeggen :D In Belgi? ligt het een beetje anders wat betreft het rijbewijs maarja mijn theorie daar had ik 3 kleine fouten op dacht ik, van de eerste keer op geslaagd. Ik heb toen 20uren les genomen, toen 3 maanden met een L rondgereden op de achterruit van de ax :D en daarna mijn examen afgelegd en mooi geslaagd vd eerste keer... In Belgi? stelt het rij-examen niet veel voor vind ik... Enkele parkeeroefeningen (fileparkeren, keren, parkeren in een garage, achteruit rijden tussen paaltjes) en dan een ritje van +- 30 minuutjes op de weg :D Kostprijs van deze grap(alles inbegrepen): +- 940? :?

User avatar
Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2018
Joined: TueAug12, 2003 12:51:05 AM
Location: Heerenveen (Friesland)
Contact:

Post by Joris »

Ax_Dude wrote:Dat gevoel van spijt als je als een zot hebt gereden dat ken ik ja :wink: , ik heb dat ook altijd :oops: Ach ja, jeugdzonden zullen we maar zeggen :D In Belgi? ligt het een beetje anders wat betreft het rijbewijs maarja mijn theorie daar had ik 3 kleine fouten op dacht ik, van de eerste keer op geslaagd. Ik heb toen 20uren les genomen, toen 3 maanden met een L rondgereden op de achterruit van de AX :D en daarna mijn examen afgelegd en mooi geslaagd vd eerste keer... In Belgi? stelt het rij-examen niet veel voor vind ik... Enkele parkeeroefeningen (fileparkeren, keren, parkeren in een garage, achteruit rijden tussen paaltjes) en dan een ritje van +- 30 minuutjes op de weg :D Kostprijs van deze grap(alles inbegrepen): +- 940€ :?


Dat lukt mij niet :lol:

Sgurk
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 295
Joined: ThuFeb19, 2004 11:41:34 PM
Location: 's-Gravenzande
Contact:

Post by Sgurk »

Komt doordat je maar 8 lessen hebt gehad :lol:
AX GTi, sold!

RollieBollie
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 28
Joined: SunJun29, 2003 2:08:24 PM
Location: Amstelveen

Post by RollieBollie »

Wat is een rijbewijs???
Nee, geintje. Mijn theorie heb ik in 2 keer gehaald, de 1e keer had ik 1 fout teveel en de 2e keer 0 fouten. Gelukkig was ik toen nog net op tijd met het behalen van de theorie, want 2 dagen later werd de termijn waarin de theorie geldig is verkort van 3 jaar naar 1 jaar. :shock:
De praktijk, dat is een verhaal dat ruim 1 jaar duurde, ik heb dus iets van 40 tot 50 lessen gehad met een gemiddelde van 1,5 uur les. Ik ben dus ook helaas 2 keer gezakt, de 1e keer keek ik niet genoeg om me heen, de 2e keer keek ik juist teveel. :shock: Ik was toen trouwens erg kwaad op de examinator en mijn instructeur heeft dus ook bezwaar aangetekend en heb dus de derde keer gratis afgereden. 8)

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

theorie in 1 keer (3 fout) en 30 lessen van 1 uur, 1 examen en gassen met mijn eerste AX
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Ik heb 40 lessen gehad, 1 fout bij theorie, 1 praktijkexamen en daarna gelijk in de AX van ma rijden. Een maand later was hij total...Hij kon niet zo goed tegen crossen, hehe.

srwdj
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 204
Joined: ThuFeb19, 2004 11:41:16 PM
Location: Bellingwolde (Groningen)
Contact:

Post by srwdj »

Ik heb m'n theorie in 1 keer met 0 fout. en rijbewijs in 7 lessen in 1 keer gehaald.

Heb ondertussen wel een ongeluk gehad, maar was niet mijn schuld! (wie rijd er nou achteruit als er een auto achter je staat midden op de weg?)

AX_Powah
AX Master
AX Master
Posts: 1887
Joined: ThuJul10, 2003 3:59:17 PM
Location: Sint Oedenrode
Contact:

Post by AX_Powah »

heej mense

ik heb me theorie in 1 x gehaald, me praktijk in 23 lessen (van 1,5 u)!!

Ik rijd altijd super rustig met me ax en geef m altijd goed de kans om warm te worden.... en dana ff kijken wat ie allemaal kan.... toch aardig snel bij de stoplichten, gister nog een 1.6 S coupe te snel af en een TAXI (dikke mercedes S .. :lol: ..en die vent gaf alles !!echt wel nette prestaties voor een klein motorinhoudje --> met een 1.4gt is dat effect nog 10x groter!! Can't wait till SUMMER :twisted:

AX POWAH
Mzzls Geert
Image

Wie niet snel is.......is laag!!

DJ
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 138
Joined: WedSep17, 2003 9:36:05 PM
Location: N'dal

Post by DJ »

Twee jaar me rijbwewijs, rij nog steeds te hard maar geen boetes weet wel wanneer het kan wanneer niet.

Heb laats duzz een klein ongelukje gehad en dat was mij schuld, moest weer zonodig hard weg trekken.

Duzz bij mij klopt het niet die 3%, maar je let wel steeds beter op.
AX Cars One Of The Great DiscoveriesImageImage

Locked