ANWB lid of niet?

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Anwb lid of niet?

Ja
20
59%
Nee
14
41%
Nee, ik ben lid van de concurrent
0
No votes

Total votes: 34

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

Ben een paar maanden na de aanschaf van m'n eerste Volcane lid geworden van de ANWB. Heb ze ook nog nooit nodig gehad. :)
(Tjah, w'rom zou het als je 2x Citroën AX rijdt? 8) )
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Tja niet meer dus. Was wel ANWB lid. Als ik ze nodig had was het altijd wel gezellig wat gezelschap tijdens het sleutelen :lol:
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

ik zie 't al voor me, sander die op een pechstrook ergens zijn aandrijfassen vervangt, en de anwb belt of die een bakje eronder kunnen houden tegen het eventueel morsen van de bak-olie :twisted:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

ANWB heeft nu interessante kortingen voor jongeren tot 24 jaar ;)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by peter »

Ik heb een soort van prive sleepdienst en altijd een koffertje met gereedschap achterin, dus voor mij geen lidmaatschap..... wat zou zo'n anwb man zeggen als hij een 16v in een ax ziet liggen? Ik vraag me af of je dan uberhaupt wel geholpen word....
Image

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

peter wrote:Ik heb een soort van prive sleepdienst en altijd een koffertje met gereedschap achterin, dus voor mij geen lidmaatschap..... wat zou zo'n anwb man zeggen als hij een 16v in een AX ziet liggen? Ik vraag me af of je dan uberhaupt wel geholpen word....
hun werk is zorgen dat het vervoermiddel van de klant weer rijdbaar te maken is, met alle hulpmiddelen die ze op dat moment voor handen hebben, al is het maar om te zorgen dat je van de pechstrook kan doorrijden tot de eerstvolgende garage.

het is hun taak niet om te oordelen dat er een ander blok onder de motorkap ligt.

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

geen lid. heb m'n eigen kist achterin en er is weinig waar ze me mee kunnen helpen...

MrBBQ
AX Master
AX Master

Je weet nooit

Post by MrBBQ »

kevin.broke wrote:geen lid. heb m'n eigen kist achterin en er is weinig waar ze me mee kunnen helpen...
Je bent nooit oud genoeg om wat te leren (wie weet).

gr Mr Dean 8) :lol: :( :)
Saxo style is sexy style....

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

kevin.broke wrote:geen lid. heb m'n eigen kist achterin en er is weinig waar ze me mee kunnen helpen...
spreekwoordelijk is die opmerking wel erg fout.

je rijd in een look-a-like lijkenwagen, en je hebt 't over een kist achterin :roll:

:lol:

megator
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by megator »

Twee jaar lid en twee keer nodig gehad. Alebij met mijn 1.1i. De eerste keer viel de miden pijp uit de achterdemper, na het wasen bij een was straat (doe ik nooit meer). met wat metal draad zo verholpen.

De tweede keer was de AX al in handen van mijn oom. De dynamo ging stuck dat constaterde ik en de ANWB heeft aleen de Accu vol geladen zodat we thuis konden komen.
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

DuFF wrote:

je rijd in een look-a-like lijkenwagen, en je hebt 't over een kist achterin :roll:
heb ook standaard een koevoet en een betonschaar bij me. En die kist is nog niet vol hoor. ben je het al moe hier? :twisted:

MrBBQ
AX Master
AX Master

beroep

Post by MrBBQ »

kevin.broke wrote:
DuFF wrote:

heb ook standaard een koevoet en een betonschaar bij me. En die kist is nog niet vol hoor. ben je het al moe hier? :twisted:

Een je bent geen Inbreker van beroep ????

gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Mark »

Ben ook gewoon lid. Gewoon just to be sure... 1x heb ik ze opgeroepen. Toen mijn auto in de zon stond en er liters benzine uit begonnen te stromen. Was gewoon niet meer te stoppen en die man van de ANWB wist ook niet wat ie zag.

Voor de rest gewoon fijn gevoel dat je altijd weer thuis komt.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Mark wrote:Ben ook gewoon lid. Gewoon just to be sure...
Voor de rest gewoon fijn gevoel dat je altijd weer thuis komt.
Zo ongeveer ben ik ook lid.
En voor mijn werk zie ik er netjes uit. Ik ga écht niet voor een paar honderd eu aan kleding om zeep helpen.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Post Reply