Mobiele telefonie .......
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX super weirdo
Mobiele telefonie .......
Vroegah waren er providers die behalve hun rekening ook heel veel irritaties bezorgde....dmv slechte dekkig en service...
Zijn er momenteel nog providers waar ik geen abbonement van wil hebben ?
Ik ben bang dat ik mijn 3310 moet gaan vervangen voor iets nieuwers....
Zijn er momenteel nog providers waar ik geen abbonement van wil hebben ?
Ik ben bang dat ik mijn 3310 moet gaan vervangen voor iets nieuwers....
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Op dit moment is de dekking van Orange niet in heel Nederland optimaal. Als je de beste dekking in NL wil op het gebied van GSM telefonie dan is KPN de beste keuze. Wil je zaken als UMTS en flatfee GPRS (wat ik me niet echt voor kan stellen als je nu gebruik maakt van een 3310 ) oftewel combi abbo's bellen en data dan kun je beter voor web 'n walk van T-Mobile gaan. Er zijn nog geen echte aanbieders die tegen een "normaal" tarief HSDPA aanbieden dus je zult het voorlopig moeten stellen met UMTS.
Wil je echter gewoon bellen en geen moeilijke telefoon dan is de keuze snel gemaakt lijkt me.
Wil je echter gewoon bellen en geen moeilijke telefoon dan is de keuze snel gemaakt lijkt me.
-
- AX Master
Vodafone
He Rocks,
Ik zit al jaren bij de Provider van Vodafone, ik vind dit de beste provider en de service vindt ik ook er goed.. (vaste klant in Hoofddorp citypoint).
gr Mr Dean
Ik zit al jaren bij de Provider van Vodafone, ik vind dit de beste provider en de service vindt ik ook er goed.. (vaste klant in Hoofddorp citypoint).
gr Mr Dean
Saxo style is sexy style....
Als ik jou was zou ik dit niet doen, TouchFlo is nog niet optimaal. Beter is het om wat meer uit te geven en een Kaiser te kopen of te wachten op de Touch II. Het gaat echter een beetje buiten het bereik van deze site om hier nog uitvoeriger op door te gaan.frankus3 wrote:Ik ga binnenkort voor de HTC Touch ?f de Nokia E65, maar denk toch de HTC.
KPN is, naast Vodafone, toch wel de beste vind ik.
@Aad
Telfort is tegenwoordig onderdeel van KPN-Mobile. Dus qua dekkingsgebied no prob.
telford had idd een waardeloze dekking... Ik kon daar thuis niet eens mee bellen. Nu vodafone en dat bevalt tot nu toe wel, maar je krijgt geen rekening specificatie en dat mis je soms wel.Rock's wrote:Ik zit te denken aan de Samsung u600 of d900i... of een nokia 6300
Via Telford zijn ze het meest interessant geprijst,........ maar ik kan me herinneren dat Telford een jaar of 3-4 geleden echt een waardeloze dekking had...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
nix boeiends over de provider te melden, ik heb nu Kpn HI, maar soms is mn bereik echt te triest voor woorden, dan krijg ik 15 minuten later ofzo een smsje met 5 gemiste oproepenRock's wrote:Ik zit te denken aan de Samsung u600 of d900i... of een nokia 6300
Via Telford zijn ze het meest interessant geprijst,........ maar ik kan me herinneren dat Telford een jaar of 3-4 geleden echt een waardeloze dekking had...
anyhow, de U600 is een hele fijne telefoon, echter vergt het wel wat oefenen en is het een wereld van verschil met die neukia 3310 .
ik denk dat er zelfs te veel opties voor je op zullen zitten en je straks door het bos de bomen niet meer ziet
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
en dat ze - als je veel belt (eerste factuur 85, daarna ??n factuur van 172 en ??n van 186) maar wel gewoon je facturen op tijd (en automatisch) betaalt - ze bovenop de factuur (van 186) ineens een voorschot eisen van je volledige bundel t/m einde contract (dus 21 maanden = +/- 400 euro). Als je dat dan weigert te betalen en aangeeft maandelijks wel gewoon aan je factuurtje te voldoen word je afgesloten en gemaand alsnog hetzelfde bedrag + administratiekosten factureren. Tele2 heeft voor mij afgedaan, ik zie ze binnenkort in de rechtzaal. Die 400 euro krijgen ze nl. ?cht niet van me als ik ze niet op mag bellen, en ik ga ook geen voorschot betalen omdat ??n of andere lolbroek besluit dat ik eigenlijk toch wel meer bel dan met m'n voorafgaande abonnement. Soms heb je van die periodes dat je de foon wat meer nodig hebt...pcrodent wrote:Ik zit bij Tele2 = Telfort = KPN en heb geen klachten... (behalve dat ze je niet even vertellen dat je eerst een factuur betaald moet hebben voor je 0900-nummers kunt bellen en dat je eerste factuur pas na 2 maanden komt)
Overigens werd ik pas om een voorschot gevraagd toen ik z?lf belde met de vraag waarom ik 5x in een week afgesloten werd (en na zelf opbellen om weer aangesloten te worden, waarna ze concludeerden dat toch echt alle facturen voldaan waren behalve die van de nog lopende maand, die dus nog moest komen). Mijn telefoon kon dus bij de ZESDE afsluiting niet aangesloten worden voor ik 400 euro overmaakte.
In case anyone is interested, dan heb ik nog wat horrorstories over de administratie bij verhuizingen e.d. Daarnaast ben ik zelf nog even teamleader geweest voor tele2 (klantenservice en telefonische verkoop) en ook d??r heb ik wat dingen meegekregen die niet helemaal door de beugel kunnen, maar ze toch jaren trouw gebleven. Nu dan toch maar een gouden tip:
NEEM GEEN TELE 2!!!!
-
- AX Spaster Mammer
Zo is het idd met grote bedrijven Kev, zolang je geen echte problemen of uitzonderingen hebt gaat het altijd prima (zoals bij mij met Tele2), maar zodra je w?l iets meer wilt dan "kopen & betalen" blijken ze zo flexibel als een baksteen (zoals bij mij met Eneco). Zelfs als je bijzonder lollige klachtenbrieven schrijft (al zeg ik het zelf, maar ja, daar vroegen ze ook wel zelf om met de slagzin "Zo doen we dat" ).
Kijk uit, een Cactussssss
-
- AX Spaster Mammer