Keuzes maken is altijd lastig....(Part 1)

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Keuzes maken is altijd lastig....(Part 1)

Post by Rock's »

De volgende plannen had ik een beetje voor het Deviltje

- In September/Oktober ben ik ws uitgespeeld, en gaat hij de verkoop in.
- Na de Oktober meeting schorsen en stallen om het weer te transformeren/verbeteren

De AX wegdoen is onzin, ik heb er nog geen 1000 km mee gereden, en het dubbele hiervan in euro's geinvesteerd + wat dan ?.... door de unieke kleur van Deviltje is het voor mij moeilijk en/of onbetaalbaar om weer zoiets te bezitten + ik ben nog lang niet klaar met mijn project :)
Momenteel heeft Deviltje een lekke koppakking (1 Liter koelvloeistof op 30 km)......... dus tot Oktober blijven rijden is af te raden.....

Ik zit nu met het dilemma....

:arrow: Zal ik hem nu schorsen de schuur inrijden om in de komende 6 maanden mijn to do lijst af te werken.
:arrow: zsm die koppakking fixen (zal pas volgende maand worden) om nog een maandje (waarschijnlijk in weer en wind) rond te blijven rijden. :roll:

Ik denk eik aan het eerste,... maar ik heb nog maar zo weinig met het deviltje kunnen rijden de afgelopen 1,5 jaar ..... maar om hem nog 2 maanden w.belasting en verzek. te betalen voor die 2 natte weken dat ik nog kan rijden :roll:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Keuzes maken .... (Part 2.. happerkap)

Post by Rock's »

foutje... 8)
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Speederdd
AX Master
AX Master

Post by Speederdd »

dat gevoel ken ik ... de zwarte GT heeft ook geen 1000kms gereden in het afgelopen jaar...

toch zou ik kiezen voor de laatste oplossing omdat hoe meer je erin rijd, hoe kleiner de twijfels :)

Post Reply