Brutus gaat een half jaar eruit!

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Hmmm.. In nederland kun je dan maar beter een beetje te hard rijden als je kijkt naar belgie...

Maar in Belgie kun je beter gigantisch hard rijden vergeleken met nederland...

Voorbeeld:

Als je tot 21km/u te hard rijd: ?45 a ? 55

Als je tot 69km/u te hard rijd: ?520 euro (staande houding=in beslag rijbewijs+eventueel wagen)

leij78
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 138
Joined: ThuNov06, 2003 1:14:28 PM
Location: Groningen
Contact:

Post by leij78 »

maar hopen dat je in het uiterste belgische geval 375 eurie op zak hebt... :oops:
Life is crawling on a dessert highway...

** AX DIESEL POWER !!!! **

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Dat zit wel snor Leij78... :)

Maar goed, lieve mensen... Ik stap mijn bedje in.. Heb net nog even wat moddereter taken uitgevoerd en vertrek over 8 uurtjes richting Belgi?....

Ik houd jullie allen op de hoogte over mij, maar ook mijn AX.... Want reken maar dat ik wat ga leren van die belgen over het tunen... :roll:

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

Heeey die Brutus, schrap de Breese Autoshop al maar want het is daar niet meer wat het geweest is :? :? :? Niks speciaals meer te vinden, vergelijk het tegenwoordig maar met Halfords :? :? :? Niks speciaals dus...

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Ok ok...

Ghe ghe... ik ga helemaal uit mijn dak hiero... Loop standaard met digi-cam op zak... Hier staan echt de wreedste auto?s op het parkeerterrein..

Net een vette Leon Cupra R met koele velgen en verlaag en striping geschoten... Twee verschillende Astra?s etc...

Tigra?s kom je hier veel tegen... zelf ga ik binnenkort een keer mee met een club... Zie mezelf al aankomen! hahaha... Maar moet toch eens wat bekijken!

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

Brutus wrote:Net een vette Leon Cupra R met koele velgen en verlaag en striping geschoten... Twee verschillende Astra?s etc...

Tigra?s kom je hier veel tegen... zelf ga ik binnenkort een keer mee met een club... Zie mezelf al aankomen! hahaha... Maar moet toch eens wat bekijken!


Brutus zit nog maar net in het buitenland en gaat nou al vreemd :twisted: :twisted: :twisted:
Image

axgt-er
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 235
Joined: SunJun15, 2003 1:58:46 PM
Location: epe

Post by axgt-er »

Ik zie hier op nederlandse site over meetings ook altijd dat de belgen de mooiste wagens hebben. Maar zij mogen volgens mij hun motor niet tunen (toch?) waardoor ze meer aandacht besteden aan het wijzigen van het uiterlijk (doen ze bijna altijd goed)

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

Het tunen vd motor mag wel :wink: zolang niemand er ook maar iets van weet :D Officieel mag het niet!

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Wel, van de week besloten om het weekend naar huis te gaan.. (Lees: Van Belgie naar Groningen). Dus een ochtend gewerkt en na de lunch wilde ik richting groningen. Ik werd al wakker met de confrontatie dat het in Nederland bar slecht weer is.. De moed zakte in de schoenen..

Na de lunch begon het als een gek te sneeuwen en ik zag "de bui al hangen".. :)

Maar met wat lef de straat op.. eerst wat tollen op de grote parkeerplaatsen (In het kader: effe wennen aan de gladheid)..

Door belgie heen op de provinciale wegen met een heuze snelheid van 30 a 40km/h (Inhalen kon gewoon weg niet..)De snelweg schoot op.. wel twee keer zo hard.. wel 80km/h... Achter een vrachtauto aan die slingert als een gek.. Maar de weg redelijk schoonmaakt...

In nederland aangekomen nog een beetje onwennig.. Ik word ingehaald door een brabus...Ja ja.. een BRABUS.... Halfuurtje later heb ik het genoegen om hem in te halen.. Hahahahah.. Vieze SNOB.. de hele Brabus in de kreukels op een ANWB-wagen... Sukkels.. Sommige mensen kunnen ook niet rijden..

Maar in Nederland is strooien en schuiven een trend, iets wat ze in belgie zeker niet zo goed doen...Ik ben een keer bijna richting de vluchtstrook gegleden in belgie... Dat was pas schrikken...

Ik heb foto's gemaakt.. die komen eraan!

User avatar
Joris
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2018
Joined: TueAug12, 2003 12:51:05 AM
Location: Heerenveen (Friesland)
Contact:

Post by Joris »

Ik ben in de kerstvakantie in de ardennen geweest, werd ik ook ingehaald door een 4x4 (dikke bak) 1 km verder lag ie op zijn kop in de berm.

RollieBollie
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 28
Joined: SunJun29, 2003 2:08:24 PM
Location: Amstelveen

Post by RollieBollie »

1 Van mijn collega's beweerde laatst dat als je regenbanden hebt je niet kan glijden.
Ik heb hem gelijk de waarheid hierover verteld.
De enige manier om niet te gaan glijden = niet rijden = no fun.

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Vooral met dat verse plaksneeuw...Je profiel van je banden zitten hartstikke vol... Je glijdt.. hoe dan ook... Op een parkeer terrein is dat leuk...

Maar als er wordt gesproken over 870km file in Nederland.. En jij roept tegen die Belgen, "ach het geeft niet, ik hoef maar 310 richting Groningen" dan bedenk je je nog wel even...

En zekers onderweg.. Als je nadenkt dat belgie erg was en Nederland zou een ramp zijn.. Hoe komen we dan thuis.. moeten we niet gewoon in Belgie blijven?

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

RollieBollie wrote:1 Van mijn collega's beweerde laatst dat als je regenbanden hebt je niet kan glijden.
Ik heb hem gelijk de waarheid hierover verteld.
De enige manier om niet te gaan glijden = niet rijden = no fun.



belgische collega??? :oops:
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

RollieBollie
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 28
Joined: SunJun29, 2003 2:08:24 PM
Location: Amstelveen

Post by RollieBollie »

Joost wrote:
RollieBollie wrote:1 Van mijn collega's beweerde laatst dat als je regenbanden hebt je niet kan glijden.
Ik heb hem gelijk de waarheid hierover verteld.
De enige manier om niet te gaan glijden = niet rijden = no fun.



belgische collega??? :oops:

Nee, maar hij heeft ze in ieder geval niet allemaal op een rijtje. :lol:

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Kiekeboe allemaal

soow tis nu kwart voor 5 oid. klokje is wazig en wat ik achter deze computer doe mag joost weten (leg het eens uit joost :S) uhmm ik geloof dat denny er een kwart eeuw tussen uit gaat zoals e nu voel hahaha// eej mensen de mzzl en laat nieuwe geit maar ff weten dat we nog bestaan

jodoe
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

:lol: Een beetje teveel aan grootvader's hoestdrankje gezeten denny? :alcoholic :alcoholic :alcoholic

Locked