arnie wrote:...Als ik nou eens van die stink Megane afkwam....
ouwe handelaar die mooie bak moet je vast wel kwijt geraken. zet 'm anders ook hier op 't forum ik maak altijd wel reclame bij vrienden die net hun rijbewijs enz hebben die nog een auto zoeken, in eerste instantie verwijs ik ze naar een goedkoop axje
maar mischien heb je geluk
ouwe handelaar die mooie bak moet je vast wel kwijt geraken. zet 'm anders ook hier op 't forum ik maak altijd wel reclame bij vrienden die net hun rijbewijs enz hebben die nog een auto zoeken, in eerste instantie verwijs ik ze naar een goedkoop axje
Het is een prachtige auto en ik heb hem technisch weer helemaal 100%. Maar op de 1 of andere manier is er geen animo voor die wagens...
En dat precies wanneer in mijn ogen de mooiste AX GTI van NL te koop staat En ik bedoel niet die van Atmozz...
Het is een prachtige auto en ik heb hem technisch weer helemaal 100%. Maar op de 1 of andere manier is er geen animo voor die wagens...
En dat precies wanneer in mijn ogen de mooiste AX GTI van NL te koop staat En ik bedoel niet die van Atmozz...
Ik struin marktplaats af, speurders, autotrader...... en ik kom niks tegen waarvan jij zou zeggen dat het hele mooie gti is, dus uitleg plz!
Ik struin marktplaats af, speurders, autotrader...... en ik kom niks tegen waarvan jij zou zeggen dat het hele mooie gti is, dus uitleg plz!
Kijk en dat wilde ik zo ff houden Hij staat ook nergens op internet, ik heb de aanbieding... Ik heb het over de ex van fast-eddie...
peter wrote:ah, ok ik zou die auto wel heel goed bekijken voordat je tot aanschaf overgaat trouwens....
Auto is volledig opgelapt en overgespoten, heb al duidelijk foto's gehad. Hij staat momenteel nog niet eens inelkaar, maar staat al wel te koop!
En bovenal gewoon met de 130 pk GTI motor... Die 1.6 16v turbo verhalen waren een broodje aap...
die uit friesland boppe?
das weer een ander, die rijd echt met een 16v rond, en er staat nu ook een turbo logo op de achterklep dus kan zo maar zijn .. heb hem alleen alweer tijden niet zien rijden..
verder is het een erg mooie gti die van fast eddie, hopen dat jij er dan alleen beter oppast als de laatste eigenaar
wil je mijn mening weten over die gti.
een verschrikkelijk schijt kleur. (zo moest er effe uit )
Ben benieuwd wie de schade hersteller is. Ik hoop niet de eigenaar zelf want zijn praatjes zijn ook niet te geloven.
Maar goed als je gaat kijken, kijk vooral linksachter.
En de complete neus die om de vangrail is gevouwen.
Verder aan het begin van dit lijstje hoort ook nog de bestuurdersdeur