MSN/hotmail probs.

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Locked
Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

MSN/hotmail probs.

Post by Rock's »

Ik heb nu MSN, en meerdere hotmailadressen,..... ik heb ff mijn mail bekeken op een mailadres waar geen MSN op loopt, maar nu kom ik niet meer op mijn gebruikelijke hotmail page.............hij geeft aan dat ik een verkeerd wachtwoord heb ingetoetst........ maar dit is niet zo.........
is er een oplossing voor dit probleeempje ?

Cheers,
Rock's
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

axgt-er
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by axgt-er »

Ik den k dat je je mailadres al langer dan een bepaalde periode (d8 1 maand) niet heb gebruikt, waardoor deze weer beschikbaar is voor anderen. Als je op tijd bent, kun je hem weer activeren
succes ermee

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

nope,.........ik gebruik hem dagelijks........maar ik heb het weer voor elkaar, ik weet alleen niet wat ik gedaan heb......
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Zal wel een standaard instelling geweest zijn van iexplorer. Het werkt allemaal wel maar heeeeeel gebrekkig. Wou dat ze es een goed altijd werkend systeem bedachten
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Het is ook wel een goed systeem... Sommigen kijken te snel of weten te weinig ervan af..

Je moet je wel goed bedenken als je meerdere e-mail adressen hebt je ook meerdere passpoorten hebt.. Op zich apart systeem...

Je moet je volledig afmelden op op dezelfde pc weer aan te melden met je andere paspoort voor die andere emailadres..

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

Brutus wrote:Het is ook wel een goed systeem... Sommigen kijken te snel of weten te weinig ervan af..

Je moet je wel goed bedenken als je meerdere e-mail adressen hebt je ook meerdere passpoorten hebt.. Op zich apart systeem...

Je moet je volledig afmelden op op dezelfde pc weer aan te melden met je andere paspoort voor die andere emailadres..

klopt volledig! je moet je AFmelden/uitloggen
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Locked