Nou, had ik laatst ook, mailtje kwijt waarmee ik de ad kon verwijderen...DuFF wrote:ik bied NIETS te koop aan, en toch word er 200 op geboden, weer een ZEEER onzinnige advertentie als je het mij vraagt![]()
niets
Kon alleen nog maar editen.
Moderators: Rock's, webmasters
Nou, had ik laatst ook, mailtje kwijt waarmee ik de ad kon verwijderen...DuFF wrote:ik bied NIETS te koop aan, en toch word er 200 op geboden, weer een ZEEER onzinnige advertentie als je het mij vraagt![]()
niets
hmmm...daar zal de huidige eigenaar van de auto niet zo blij mee zijn denk ik...een auto kopen met radio, en later ontdekken dat er ingebroken is in je auto en dat de radio gejat is...hmmm...weet je wel gelijk wie 'm gejat heeftkevin.broke wrote:Hallo,
Na verkoop van onze auto hebben wij onze autoradio eruit gehaald. ( deze is nu 1 jaar oud)
En doet het perfect. Deze doen we weg voor slechts 50,- (incl. afstandsbediening.)
Groetjes.
Mjah, geen toelichting nodig lijkt me? Goed naar de bumper en het stukje tussen het achterwiel en achterlicht kijken (idd, dat is zo goed als weg)Opties en accessoires:
5-versnellingen
Dit zijn meeneemprijzen
Garantie bespreekbaar
Nieuwstaat
Zeer nette auto
Zeer beslist de Goedkoopste !!! Al onze occassions zijn geheel deskundig gecontroleerd op deuken, roest en op mankementen. Wij stellen hoge eisen aan onze occassions voordat wij deze aan de klant aanbieden, wij zien graag tevreden klanten. Onze service en garantie gaat verder dan de voor voordeur. Goeie service en klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Inruil mogelijkAPK bij aflevering, dit zijn meeneem prijzen, garantie bespreekbaar, dit is een Nederlandse auto 299,- afleveringskostenNu elke dag geopend ook buiten onze standaard openingstijden!!! Voor een afspraak vanaf 18.00 tot 23.00 bel je 06-50800170En nu ook elke Zondag geopend van 12:00 tot 17:00
B.g.g. kunt u bellen met 06-50800170
Website: www.vermaatautos.nl
ik zie ook een passagiersdeur vol met butsen en deuken... gecontroleerd op deuken.... door een blinde zekerRob GT wrote:lange link
Zal ik niet over de tellerstand vallen...
Mjah, geen toelichting nodig lijkt me? Goed naar de bumper en het stukje tussen het achterwiel en achterlicht kijken (idd, dat is zo goed als weg)Opties en accessoires:
5-versnellingen
Dit zijn meeneemprijzen
Garantie bespreekbaar
Nieuwstaat
Zeer nette auto
Zeer beslist de Goedkoopste !!! Al onze occassions zijn geheel deskundig gecontroleerd op deuken, roest en op mankementen. Wij stellen hoge eisen aan onze occassions voordat wij deze aan de klant aanbieden, wij zien graag tevreden klanten. Onze service en garantie gaat verder dan de voor voordeur. Goeie service en klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Inruil mogelijkAPK bij aflevering, dit zijn meeneem prijzen, garantie bespreekbaar, dit is een Nederlandse auto 299,- afleveringskostenNu elke dag geopend ook buiten onze standaard openingstijden!!! Voor een afspraak vanaf 18.00 tot 23.00 bel je 06-50800170En nu ook elke Zondag geopend van 12:00 tot 17:00
B.g.g. kunt u bellen met 06-50800170
Website: www.vermaatautos.nl
Mooie auto voor Peetjun?
Edit... zie ik nu een rechter spiegel (niet echt nee...)
Ik heb een mooie plaisir te koop, goedkoop en erg zuinigpeetjuun wrote:Sowieso wil ik geen AX bij bedrijf kopen, des liever particulier..
Muaaahahaha...pcrodent wrote:Hij trok in eerste instantie aandacht vanwege de prijs (1150 voor een auto van '88 met >150000 km?! mijn '92er met 57000 kostte net zoveel!), maarja als je er stuurverkrachtiging bij krijgt...
euj.. heb je 'm toch voor < 1250 meegekregen ja? hij deed bij mij zo moeilijk.MNM(tm) wrote:Muaaahahaha...pcrodent wrote:Hij trok in eerste instantie aandacht vanwege de prijs (1150 voor een auto van '88 met >150000 km?! mijn '92er met 57000 kostte net zoveel!), maarja als je er stuurverkrachtiging bij krijgt...
Mijn 1.5D van '96 met 182k kostte nog minder!
waarschijnlijk ook gebruikt als ferrari..?Ik heb een Volvo 480 ES, Het is een perfecte auto hij is super snel ik zelf noem `m klein Ferrari.
oehals extra`s heb ik neon verlichting in de interieur
heb speciaal hoedeplank gemaakt met eltax kwaliteit boxen erin waarvan eentje 300 watt is, Radio/Cd speler van LG
XENOS lampen? of zal ie van die stinkende kaarsen bedoelen?voor dimlichten zijn xenos lampen dus vell wit.
Luxe uitvoering... de 480ES was het basismodel (nouja er was ook nog S, maar die is weinig verkocht)luxe uitvoering van 480...
dat zal wel niet denk ik he!stoel verwarming alleen de kabels van de stoel verwarming zijn niet aangesloten heb hem zelf ook zo gekocht de kabels liggen onder de stoelen en of ie het doet weet ik niet zeker...
Dat wil ik zien! stuurt ie licht, of is 't stuur licht?Stuur is licht als een vogel