autocentrum wilnis

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
butcher49
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 5
Joined: SunJan07, 2007 1:10:52 PM
Location: utrecht

autocentrum wilnis

Post by butcher49 »

Mijn dochter wil een Clio kopen van 1999 met 36.000 op de teller
bij Autocentrum Wilnis.(lijkt mij erg weinig kilometers voor bouwjaar)

Nu heb ik volgens mij op dit forum gelezen dat hij niet zo goed staat aangeschreven, maar ik kan het niet meer terug vinden.

wie kan mij wat meer vertellen over deze meneer ?????

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

Paar maanden geleden staat dat topic wel, maar is volgens mij weg omdat er al meer dan 1 maand niet gereageerd is. Maar natuurlijk hebben de leden hier wel ervaring mee, die meneer bij Autobedrijf Wilnis wordt een tellerdraaier genoemd. Ik weet niet of dat terecht is, maar ik voel wel zo'n vermoeden, zo'n oude auto die heel weinig heeft gelopen..

Je kunt maar beter vragen naar NAP en als 't moet onderhoudshistorie. NAP is een bewijs van de terechte kilometerstand..

Ikzelf wou ook AXje kopen bij die bedrijf, maar zag toch van af..
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

nick1966
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 51
Joined: SunDec24, 2006 7:43:50 AM
Location: huizen

autocentrum wilnis

Post by nick1966 »

heb net een ax gekocht van een mevr. uit Heteren
die had een ax gekocht uit 92 bij deze heren
na 2 dagen nokte de ax ermee !
ze moest de auto maar terugbrengen en dan kreeg ze een derde
van de aankoopprijs terug en kon ze de ax laten staan !!!!!!!
zo steekt deze meneer in elkaar !! zegt je dat genoeg ? :twisted:

nick1966
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 51
Joined: SunDec24, 2006 7:43:50 AM
Location: huizen

wilnis

Post by nick1966 »

oh ja, DE KOPPAKKING LIGT ER FINAAL UIT

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Hmm, Albert begint een beetje een Jetcars status te krijgen :shock:

http://www.autoweek.nl/forum/read.php?10,2629581

Vraag ook even Thommes, J5 en Rocks naar hun ervaringen :wink:
Image

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

Duss als je ergens iets vermoedt, dan moet je gewoon niet naar A'centrum Wilnis gaan..

Liever bij particulier en tevens liefhebber, die zorgt vaak beter voor..
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

eerst ff bellen of ie wel NAP heeft
Last edited by Browny on FriJun15, 2007 1:45:30 PM, edited 1 time in total.

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

Is gewoon heel dom bezig van hem. Hij weet toch heel best dat z'n manier alleen maar negatieve mond/forum reclame en ervaringen oplevert. Dat vermindert dan kans op verkopen van z'n occasions, dan kunt ie vroeg of laat z'n zaakje sluiten tenzij hij tot inkeer komt... Is toch veel beter om gewoon eerlijk te zijn want eerlijk duurt 't langst..!!! :)
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

Sjabba
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber
Posts: 81
Joined: WedOct11, 2006 6:13:40 PM
Location: Middelburg

Post by Sjabba »

Kijk even naar de Clio van mijn vriendin. Ik weet niet wat je precies zoekt, maar dat is een nette Clio.

albert2007
AX Starter
AX Starter
Posts: 18
Joined: ThuFeb08, 2007 5:33:34 PM

Autocentrum Wilnis

Post by albert2007 »

Geachte dames en heren,

Hierbij wil ik mij voorstellen. Ik ben Albert, van Autocentrum. Wilnis.

Van een klant heb ik te horen gekregen dat er veel vragen reizen van mensen die zich afvragen wie ik ben, wat ik doe en wat de ervaringen zijn van autokopers bij mij.

Dus hiermee wilde ik mij voorstellen aan jullie. Ik heb voornamelijk bij Citro?ndealers gewerkt in de verkoop. Hier heb ik mijn passie ontwikkeld voor Franse auto's, ben begonnen met een Citroën AX Volcane met een 1400 motor erin. Er was namelijk een ander motor in gezet door de vorige eigenaar (was een jongen die bij citroen werkte als monteur).

Bovendien heb ik ook bij Renault, Mazda, Nissan en Suzuki gewerkt als verkoper. Hierna heb ik besloten om voor mij zelf te beginnen. Ik ben gestart vanaf een kantoor aan huis en de auto's staan bijna altijd op het industrieterrein. Ik verkoop heel veel AX'en en Saxo's. Van Peugeot verkoop de 106'en en van Renault de Clio's. Ik heb mij gericht op de goedkope, compacte auto?s van de Franse merken.

Nu las ik het stukje van de AX die meneer van Kesteren gekocht heeft maar treurig genoeg begrijp ik niet waarom lezers eenzijdig denken. Alle positieve acties van mijn kant om desbetreffende klant te helpen, ook al heeft deze zoals afgesproken in de onderhandelingsfase geen recht hierop, worden weggelaten. Ik ben ook een Citro?nliefhebber, (rijdt nu dan wel een Clio maar dat kwam doordat ik door de jaren heen altijd AX reed tot op een keer een klant een reactie gaf van; ?Je bent een autoverkoper en je rijdt een rode AX model 1990??? en dat zette mij aan het denken...)

Goed, het verhaal van meneer van Kesteren kunnen jullie allemaal lezen op onderstaand link naar marktplaats: (ik hoop dat lezers zich in kunnen denken dat er met de heer van Kesteren in de onderhandelingsfase af is gesproken om geen garantie te geven op de auto omdat meneer zo goedkoop mogelijk de auto wilde kopen)

http://auto.marktplaats.nl/citroen/7528 ... ASfxPHk%3D


Maargoed, ik hoop hierbij dat ik de mogelijkheid geef voor lezers om vragen direct aan mij te stellen.

Met vriendelijke groet,


nog steeds een Citro?nliefhebber, Albert
Autocentrum. Wilnis

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

Ik heb heel veel recensies gelezen, bij autoweek en deze forum etc. E?n van hen suggeerde dat die koppakking van AX finiaal uit lag na constatering.. Een goede kenner moet dit toch wel kunnen opmerken/constateren..

Ik geloof nu niks meer in, ook niet die negatieve tendens. Ik moet eerst zien.. 8)
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 404
Joined: SatJan06, 2007 9:37:55 PM
Location: Dordt
Contact:

Post by peetjuun »

En die verhaal van geachte ALbert Nauna geloof ik wel hoor..
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

albert2007 wrote:Maargoed, ik hoop hierbij dat ik de mogelijkheid geef voor lezers om vragen direct aan mij te stellen.
Met vriendelijke groet,
nog steeds een Citro?nliefhebber, Albert
Autocentrum. Wilnis


Goedemorgen Albert,
Dat je van franse auto's houdt geloof ik graag.
We hebben nergens commentaar geleverd op evt. extra service die je zou bieden of over je klantvriendelijkheid of iets dergelijks.
Wat ons echter is opgevallen is dat er heel veel BETROUWBARE verhalen zijn van vrienden/kenissen van clubleden die een auto bij je hebben gekocht waar met de km-stand is gerommeld.
Wij weten ook hoe makkelijk dit gaat bij franse auto's en dat dit in de waarde aanzienlijk scheelt.
Ok, je kan ook wel eens per ongeluk een auto inkopen waar met de km-stand is gerommeld voordat je de auto uberhaupt gezien hebt, maar hoe wil je verklaren dat een auto wordt ingeruild, en later door de ex-eigenaar wordt teruggevonden, in de showroom, op internet, of bij een bekende, met een lagere km-stand?
De enige reden die ik kan verzinnen is dat je hier vanaf weet of dat er eigenwijs personeel rondloopt dat buiten je weten om dit soort activiteiten uithaalt.

albert2007
AX Starter
AX Starter
Posts: 18
Joined: ThuFeb08, 2007 5:33:34 PM

Post by albert2007 »

Hallo,

Nou, ik heb zelf heel veel AX'en verkocht tot nu toe. Ik heb ook heel veel AX'en ingeruild van mensen en deze, indien ze in goede staat waren doorverkocht.

Wat ik ook vaak gezien heb is dat er een auto bij mij wordt gekocht en deze later op internet verschijnt voor meer geld. Als voorbeeld van nu; Ik heb een AX met 67000km verkocht voor onder de duizend euro. Kijk eens op: http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/at ... id=4016249

Ja, mijn verkochte auto staat nu voor een gigantisch bedrag te koop en nog wel met mijn foto's. Oftewel er wordt veel verhandeld. Deze jongen deed zich voor als particulier maar is denk ik een handelaar.

Groetjes,

Albert
Autocentrum. Wilnis

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

we horen het vast wel als dit topic de prullenbak in mag.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Edwin
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 472
Joined: FriDec03, 2004 5:03:41 PM
Location: Vlissingen
Contact:

Post by Edwin »

Albert,
Ik ben wel benieuwd naar jouw reactie op het bericht van Browny... :)
Image
_________________
Het volgende bericht... vind u hieronder.

Post Reply