reed met +- 60 op een provinciale weg, plots windstoot die mij vd weg afblies, de berm in, tussen 2 bomen door het fietspad op..
gleukkig had ik m daar weer onder controle, want daarachter was de sloot..
achja, verder heb ik wel lol
mmmm AS WE SPEAK barst het hier na een 2uur rust weer ECHT los
Heb jij ff geluk met je auto..vriendin van ons belt net op. Staat op station Arnhem en vraagt of we haar ff kunnen halen en hier kan slapen. Treinverkeer ligt dus nu ook overal stil. Jeetje hey.
Was vandaag wel lache, met de iveco naar venlo, niet harder dan 80km/u in de 5, in de 6 viel ie terug naar 70
En 's middags zie je ineens alle pilonnetjes die voor het pand staan de straat opwaaien en een paar van die mobiele toiletjes over het terrein heen wandelen
offcourse he has, hij moet van/voor mij veilig thuis komen he
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Mijn v-snaar slipt als ie nat is, dus ik dacht: ik ga voor het eerst in twee jaar weer 's met de trein naar mijn werk. Dat was dus niet zo slim bedacht
Laatste trein naar Rotterdam zag ik nog wegrijden, die zal nog wel steeds ergens stilstaan in de polder
Uiteindelijk met meerdere streekbussen en de r'damse metro en weer een bus thuisgekomen op een geheel afgezet station Delft.
Iets meer dan vijf uur over gedaan...
Vader van Anne mag waarschijnlijk overnachten op de Jaarbeurs in Utrecht, da's nog veel minder.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:tactisch rogier... never trust de NS he haha!
haha de NS kan je wel vertrouwen, meeste vertraging is door externe factoren
Zie je wel: God houdt ook van irrationele oude franse voitures.
Je wordt meteen gestraft als je 'm laat staan....
En oja!
Net een mailtje naar kantoor gestuurd dat ik morgen niet kom. Ik heb vandaag zowel geduld en gedrang moeten verdragen dat ik morgen therapeutisch aan de AX moet gaan sleutelen.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Rio97 wrote: En oja! Net een mailtje naar kantoor gestuurd dat ik morgen niet kom. Ik heb vandaag zowel geduld en gedrang moeten verdragen dat ik morgen therapeutisch aan de AX moet gaan sleutelen.
whahahaha, dat is een goede!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Als je dan toch geen gebruik maakt van de faciliteiten van de NS, hou dan gewoon je waffel erover! Dan is je gezwets enkel gebaseerd op de slechte ervaringen van derden. Want als alles goed gaat is er natuurlijk geen nieuws over de NS!
Ik reis al bijna 3 jaar dagelijks met het OV; NS, Connexxion en GVU; 3 uur per dag en heb weinig te klagen!
Gisteren een dakpan van het dak gewaaid. Gelukkig maar weinig water binnen. Ik ben vanmorgen maar even het dak op gegaan en een nieuwe pan neergelegd.
Verder reed mijn vriendin bijna in een vlak voor haar omvallende boom. Ze stond net op tijd stil. Gelukkig twee dagen geleden nieuwe banden op de auto gelegd, anders had het wel eens anders kunnen aflopen.
Gisteren ging ik maar eens met de trein en heb drie kwartier ergens tussen Bunde en Maastricht stil gestaan omdat er een boom was omgewaaid en op het spoor lag.
Gisteren om 18:30 weg uit oostwoud om 20:00 was ik in rotterdam. Stelletje mietjes die lopen te miepen over een beetje wind. Tis maar lucht hoor
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Hier in de buurt grote ruiten kapotgewaaid.
En langs de kant van de weg zo'n groot verkeersbord wat gewoon compleet met voetstukken etc. de berm uit is gewaaid
_________________
Het volgende bericht... vind u hieronder.
Als je dan toch geen gebruik maakt van de faciliteiten van de NS, hou dan gewoon je waffel erover! Dan is je gezwets enkel gebaseerd op de slechte ervaringen van derden. Want als alles goed gaat is er natuurlijk geen nieuws over de NS!
Ik reis al bijna 3 jaar dagelijks met het OV; NS, Connexxion en GVU; 3 uur per dag en heb weinig te klagen!
Nou meneertje koekepeertje, ik heb ook 2 jaar lang veel te veel uren per dag in de trein, bus, andere doodskisten op wieltjes, gezeten. En mijn god wat haatte ik dat!
Wat zat ik altijd te smeken om een auto als er weer van die luidruchtige/stinkende/vervelende/breeduitzittende/lelijke/zure mensen vlakbij je zaten, vaak hun verbale diarree zo krachtig in de rondte sproeiend dat er zelfs met MP3 speler in m'n hoofd geen ontkomen aan was.