Het Storm-topic

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Popmart wrote:Tijdens het typen van het vorige bericht hoorde ik opeens een geluid vanaf het dak wat ik nog nooit eerder gehoord heb :?


Image


Prullenbakken op het dak ???? :roll:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

Rock's wrote:Prullenbakken op het dak ???? :roll:


Haha :D

Nee, kwam deze foto's tegen, en vond ze wel grappig om te plaatsen :lol:

first
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 641
Joined: TueNov15, 2005 9:37:18 PM
Location: arnhem

Post by first »

Hier nog weinig te melden. Mijn auto is wel veilig. Aan de overkant bij de school is een papiercontainer omgewaaid.

En in onze woonkamer zijn de ramen niet gek op de regen. Ik heb er nu een aantal handdoeken liggen ivm lekkages.
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

Hier ging het wel (bijna) mis!

reed met +- 60 op een provinciale weg, plots windstoot die mij vd weg afblies, de berm in, tussen 2 bomen door het fietspad op..
gleukkig had ik m daar weer onder controle, want daarachter was de sloot.. :roll:

achja, verder heb ik wel lol

mmmm AS WE SPEAK barst het hier na een 2uur rust weer ECHT los
Image

first
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 641
Joined: TueNov15, 2005 9:37:18 PM
Location: arnhem

Post by first »

Heb jij ff geluk met je auto..vriendin van ons belt net op. Staat op station Arnhem en vraagt of we haar ff kunnen halen en hier kan slapen. Treinverkeer ligt dus nu ook overal stil. Jeetje hey.
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!

Speederdd
AX Master
AX Master
Posts: 1065
Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)

Post by Speederdd »

op de weg (120 kms gereden in die strom) zag ik :

een boom die op de E313 (Antwerpen - Lummen) gevallen was en 2 autos +- had geraakt (+lange file ...)

een Golf IV die in de afrit 23 te veel naar recht is geweest en zo in een beek terecht gekomen is (chauffeur stond ernaast te GSMen in de wind)

een metaal lader (+- 1m lang) in het midden van de E313 rond afrit 20 (Antwerpen-Lummen)

een metaal lader (+- 1.5m lang) in het midden van mijn straat ...


maar ik kon met mijn klein vinger op de snelweg rijden... zelf 130km/u ging van zelf, gewoon hydractive op harde stand gezet en het was opgelost 8)

TurboTilbo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 111
Joined: FriJun30, 2006 5:48:04 PM

Post by TurboTilbo »

Was vandaag wel lache, met de iveco naar venlo, niet harder dan 80km/u in de 5, in de 6 viel ie terug naar 70 :lol:

En 's middags zie je ineens alle pilonnetjes die voor het pand staan de straat opwaaien en een paar van die mobiele toiletjes over het terrein heen wandelen :lol:

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

first wrote:Heb jij ff geluk met je auto..


offcourse he has, hij moet van/voor mij veilig thuis komen he :oops:
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Mijn v-snaar slipt als ie nat is, dus ik dacht: ik ga voor het eerst in twee jaar weer 's met de trein naar mijn werk. Dat was dus niet zo slim bedacht :?
Laatste trein naar Rotterdam zag ik nog wegrijden, die zal nog wel steeds ergens stilstaan in de polder :roll:

Uiteindelijk met meerdere streekbussen en de r'damse metro en weer een bus thuisgekomen op een geheel afgezet station Delft.
Iets meer dan vijf uur over gedaan...

Vader van Anne mag waarschijnlijk overnachten op de Jaarbeurs in Utrecht, da's nog veel minder.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

tactisch rogier... never trust de NS he haha! ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

grietje wrote:tactisch rogier... never trust de NS he haha! ;)


haha de NS kan je wel vertrouwen, meeste vertraging is door externe factoren :P
Image

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

q01z wrote:
grietje wrote:tactisch rogier... never trust de NS he haha! ;)


haha de NS kan je wel vertrouwen, meeste vertraging is door externe factoren :P


Zie je wel: God houdt ook van irrationele oude franse voitures.
Je wordt meteen gestraft als je 'm laat staan....

En oja!
Net een mailtje naar kantoor gestuurd dat ik morgen niet kom. Ik heb vandaag zowel geduld en gedrang moeten verdragen dat ik morgen therapeutisch aan de AX moet gaan sleutelen.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

TurboTilbo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 111
Joined: FriJun30, 2006 5:48:04 PM

Post by TurboTilbo »

edit.

TAALGEBRUIK!

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Rio97 wrote:
En oja!
Net een mailtje naar kantoor gestuurd dat ik morgen niet kom. Ik heb vandaag zowel geduld en gedrang moeten verdragen dat ik morgen therapeutisch aan de AX moet gaan sleutelen.


whahahaha, dat is een goede!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

TurboTilbo wrote:edit.

TAALGEBRUIK!


Als je dan toch geen gebruik maakt van de faciliteiten van de NS, hou dan gewoon je waffel erover! Dan is je gezwets enkel gebaseerd op de slechte ervaringen van derden. Want als alles goed gaat is er natuurlijk geen nieuws over de NS!

Ik reis al bijna 3 jaar dagelijks met het OV; NS, Connexxion en GVU; 3 uur per dag en heb weinig te klagen!

Pixels66
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 820
Joined: TueJun13, 2006 11:50:05 PM
Location: Rijswijk
Contact:

Post by Pixels66 »

hoop dat de bussen morgen rijden naar school, en hopen dat de storm ook over is, moet weer een graf eind rijden naar me werk in de middag...

Dit weer zuigt, lijkt wel de komst van de Tripods uit War of the Worlds...

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Gisteren een dakpan van het dak gewaaid. Gelukkig maar weinig water binnen. Ik ben vanmorgen maar even het dak op gegaan en een nieuwe pan neergelegd.

Verder reed mijn vriendin bijna in een vlak voor haar omvallende boom. Ze stond net op tijd stil. Gelukkig twee dagen geleden nieuwe banden op de auto gelegd, anders had het wel eens anders kunnen aflopen.

Gisteren ging ik maar eens met de trein en heb drie kwartier ergens tussen Bunde en Maastricht stil gestaan omdat er een boom was omgewaaid en op het spoor lag.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Gisteren om 18:30 weg uit oostwoud om 20:00 was ik in rotterdam. Stelletje mietjes die lopen te miepen over een beetje wind. Tis maar lucht hoor :P
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Edwin
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 472
Joined: FriDec03, 2004 5:03:41 PM
Location: Vlissingen
Contact:

Post by Edwin »

Hier in de buurt grote ruiten kapotgewaaid.
En langs de kant van de weg zo'n groot verkeersbord wat gewoon compleet met voetstukken etc. de berm uit is gewaaid :P
Image
_________________
Het volgende bericht... vind u hieronder.

TurboTilbo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 111
Joined: FriJun30, 2006 5:48:04 PM

Post by TurboTilbo »

Glenn@nl wrote:
TurboTilbo wrote:edit.

TAALGEBRUIK!


Als je dan toch geen gebruik maakt van de faciliteiten van de NS, hou dan gewoon je waffel erover! Dan is je gezwets enkel gebaseerd op de slechte ervaringen van derden. Want als alles goed gaat is er natuurlijk geen nieuws over de NS!

Ik reis al bijna 3 jaar dagelijks met het OV; NS, Connexxion en GVU; 3 uur per dag en heb weinig te klagen!


Nou meneertje koekepeertje, ik heb ook 2 jaar lang veel te veel uren per dag in de trein, bus, andere doodskisten op wieltjes, gezeten. En mijn god wat haatte ik dat!
Wat zat ik altijd te smeken om een auto als er weer van die luidruchtige/stinkende/vervelende/breeduitzittende/lelijke/zure mensen vlakbij je zaten, vaak hun verbale diarree zo krachtig in de rondte sproeiend dat er zelfs met MP3 speler in m'n hoofd geen ontkomen aan was.

Ik hou van auto's :P

Post Reply