Rock's wrote: Dat het niet zal meevallen om voor dat geld speakers met een veel hoger rendement dan 87db, een verlicht logo en een goed instelbare flankstijlheid te vinden
kijk eens naar een helix blue 62MKII of een audio-system MX 165, minder vermogen (wat overigens niet wil zeggen dat t stiller is, bij zulk klein verschil), geen dom verlicht logo, w?l betere klank, en hoger rendement
dat ik geen welles/nietes spelletje moet gaan spelen als het over audio gaat omdat ik er geen verstand van heb het een mooi setje voor een mooi prijsje, zeker omdat ik het woensdag ook voor mijn verjaardag krijg
het fijn dat het weer weekeind is ! het ook super dat het mooi weer gaat worden het helemaal geweldig als het het weekeinde daarna ook weer topweer is ! (@Nieuwegeinmeeting) Blauw een mooie kleur Oranje de mooiste
Rock's wrote: dat ik geen welles/nietes spelletje moet gaan spelen als het over audio gaat omdat ik er geen verstand van heb het een mooi setje voor een mooi prijsje, zeker omdat ik het woensdag ook voor mijn verjaardag krijg
dat ik wat minder moeilijk en kieskeurig moet zijn
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
DuFF wrote: dat jij je achterbank er uit moet halen, een frame moet bouwen in je AX en er een mtx jackhammer in moet planten en daarna niet meer moet zeuren
ik ga voor SQ en ik wil men auto ook nog ni uit mekaar zien rammelen.