Brutus gaat een half jaar eruit!

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Brutus gaat een half jaar eruit!

Post by Brutus »

Ja ja.. Een tijdje geleden heb ik al eens aangegeven dat ik een half jaar naar het buitenland ga! Na uitgezocht te hebben of Zweden of Australie een oplossing was, ben ik toch terecht gekomen in BELGIE....

En blij toe.. Ik ben in oktober en januari twee dagen heengeweest.. En tjonge tjonge... Ik zie allemaal auto's die gestyled en getuned zijn.. :twisted: Ik weet zeker dat ik het daar leuk ga vinden :twisted:

Goed, dit wilde ik even vermelden.. Kon het ook bij de wie is wie zetten, maar hier kan ik het ook zo weer verwijderen.. :twisted:

Natuurlijk moet die Limburg mieting er ook komen.. Want ben ik in het zuiden .. dan kan ik lekker zeggen dat ik zowel in nieuwegein als groningen als Limburg ben geweest.. :roll: :lol:

manuarmata
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 158
Joined: ThuJun12, 2003 9:53:28 PM
Location: Dendermonde, Beeeelgie !!!!
Contact:

Post by manuarmata »

:D welkom :D

Je blijft toch op het forum ??
saxo 16v + musketier uitlaat + open luchtfilter = nog steeds en prima wekker voor de hele buurt
www.saxoclubvlaanderen.tk

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

Jaja brutus goes limburg :D Als ik dus binnenkort word voorbijgestoken door een snelle ax met nederlandse nummerplaat dan weet ik het wel. Als je eens naar Bree zou gaan moet je oppassen h? (ok ja heb ik al gezegd maarja) want daar staan een paar flitspalen (als ze tenminste weeral eens niet in de fik staan :D ) op een gedeelte waar je maar 70/h mag rijden. Moest je een naar Bree gaan vergeet dan zeker niet eens langs de Breese Autoshop te rijden, daar vind je misschien nog iets bruikbaars.

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Hahaha... welkom in belgie? hahaha..

En uiteraard.. ik blijf lid.. alleen het forumgebruik zal iets minder worden.. :( Weet niet of ik daar de verbinding heb die ik hier mag genieten... :lol:

Bree? Autoshop? Ik ga er zeker kijken... En ja die flitsdingen heb je me voor gewaarschuwd.. Maar goed, ik mag weer wat harder.. 90km/h ipv 80km/h zoals in nederland :twisted: Dat betekend dat mijn eigen grens ook weer wat hoger komt te liggen... :twisted:

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Brutus wrote:Hahaha... welkom in belgie? hahaha..

En uiteraard.. ik blijf lid.. alleen het forumgebruik zal iets minder worden.. :( Weet niet of ik daar de verbinding heb die ik hier mag genieten... :lol:

Bree? Autoshop? Ik ga er zeker kijken... En ja die flitsdingen heb je me voor gewaarschuwd.. Maar goed, ik mag weer wat harder.. 90km/h ipv 80km/h zoals in nederland :twisted: Dat betekend dat mijn eigen grens ook weer wat hoger komt te liggen... :twisted:



hou er rekening mee dat het grensverschil in Belgi? iets harder aangepakt wordt de eerste 10 km doen ze niets mee maar daarna PING en vooral buitenlandse kentekens contant afrekenen!!!!!
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

leij78
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 138
Joined: ThuNov06, 2003 1:14:28 PM
Location: Groningen
Contact:

Post by leij78 »

HE!
Alvast veel plezier in Belgium!
Heuveltje op, heuveltje af. Erg leuk!
Life is crawling on a dessert highway...

** AX DIESEL POWER !!!! **

(A)X-men
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 132
Joined: ThuSep18, 2003 4:37:48 PM
Location: Torhout/belgi?

Post by (A)X-men »

zeg wel heuveltje op en af hier in belgi? is het echt een kl*te land met een verlaagde wagen alvast veel plezier in ons kleine landje

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

:wave :wave :wave

Krijg je nu ook een belgisch accent :?:
Image

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

peter wrote::wave :wave :wave

Krijg je nu ook een belgisch accent :?:


Allez... iek bin druk aant oefenen he... :lol: Kijk ook veel naar belgie....VRT en Ketnet en canvas?? :lol:

Zaterdag dus een introductiedag gehad... En een belgische vrouw gaf die introductie... Zegt ze tegen mij "Allez, waarom hebt een nederlander 4 pedalen in de auto"....

Dus mijn reactie volgde: "Aaaah gaan we zo beginnen" :twisted: Dus een hele dag belgenmoppen.... Je raadt het al.. nog geen dag begonnen aan de stage en ze mogen me nu al niet meer... hahahaha Gelukkig valt het reuze mee....

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

Heeeey Brutus/Bert of hoe je ook mag heten :D als je eens de topsnelheid van je ax wil testen......... ik weet een h??l leuke baan :D Kan je lekker bergaf rijden op een 4-baansweg m?t middenberm en daar woont geen kat maw achter de gracht staan alleen maar bomen. Ik haalde daar met mijn 1.0 (jajaja ik weet het de traagste bak :? ) 160-162 op de teller!!! Dus als je dat eens wil testen.... let me know :twisted:

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Do let me know... :)

Ikke wil ikke wil...

Hier op de snelweg stukje groningen leek (17km) met motormuizen aan de kant al makkelijk 160 gehaald.. Wil het wel eens testen :twisted:

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2084
Joined: ThuJun12, 2003 4:09:08 PM
Location: Lelystad-Haven

Post by Rob GT »

Maar waarom heeft een nederlander nou 4 pedalen in zijn auto? :shock:
Image

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

duhuh...

E?n om te Gassen,
E?n om te Remmen
E?n om te Koppelen (zoals zij het noemde) :lol:

en ??n om de AIRBAG op te pompen...



Het ergste is dat ik em alleen al kende maar dan voor een belg... :shock:

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

Brutus wrote:duhuh...

E?n om te Gassen,
E?n om te Remmen
E?n om te Koppelen (zoals zij het noemde) :lol:

en ??n om de AIRBAG op te pompen...



Het ergste is dat ik em alleen al kende maar dan voor een belg... :shock:


wen er maar aan HEEL veel moppen zijn hetzelfde alleen andersom
(mijn vrouwke heeft 8 maanden in Antwerpen gewerkt)

en je hebt geluk als er geen kat op de baan is!
owja uitdrukkingen zijn helemaal om te lachen en van elkaar niet gelijk te begrijpen
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

RollieBollie
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 28
Joined: SunJun29, 2003 2:08:24 PM
Location: Amstelveen

Post by RollieBollie »

Ben jij dit:
AMSTERDAM - Een Nederlandse man (47) heeft asiel aangevraagd in Belgi?. Zijn beweegreden voor deze opmerkelijke stap is dat hij in Nederland zijn tent niet mag opzetten waar hij dat wil. Hij verblijft momenteel in een asielzoekerscentrum in het Belgische Sint-Truiden, zo weet het Algemeen Dagblad te melden.

Belgi? is niet onverdeeld blij met de asielaanvraag. Vermoed wordt dat de man dakloos en in de war is. Enkele maanden geleden werd zijn aanvraag afgewezen, waarna hij in hoger beroep ging. De man zal voorlopig niet worden uitgezet.

Het is overigens niet voor het eerst dat een Nederlander in Belgi? asiel aanvraagt. Volgens het Belgische ministerie van binnenlandse zaken krijgt de vreemdelingendienst aldaar jaarlijks ??n Nederlandse asielaanvraag.

Voor de bron van dit bericht: http://www.nu.nl/news.jsp?n=263315&c=119
Dat zou wel betekenen dat je een eeuwige student bent. 47 jaar. :lol:

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

RollieBollie wrote:Ben jij dit:
AMSTERDAM - Een Nederlandse man (47) heeft asiel aangevraagd in Belgi?. Zijn beweegreden voor deze opmerkelijke stap is dat hij in Nederland zijn tent niet mag opzetten waar hij dat wil. Hij verblijft momenteel in een asielzoekerscentrum in het Belgische Sint-Truiden, zo weet het Algemeen Dagblad te melden.

Belgi? is niet onverdeeld blij met de asielaanvraag. Vermoed wordt dat de man dakloos en in de war is. Enkele maanden geleden werd zijn aanvraag afgewezen, waarna hij in hoger beroep ging. De man zal voorlopig niet worden uitgezet.

Het is overigens niet voor het eerst dat een Nederlander in Belgi? asiel aanvraagt. Volgens het Belgische ministerie van binnenlandse zaken krijgt de vreemdelingendienst aldaar jaarlijks ??n Nederlandse asielaanvraag.

Voor de bron van dit bericht: http://www.nu.nl/news.jsp?n=263315&c=119
Dat zou wel betekenen dat je een eeuwige student bent. 47 jaar. :lol:



Hahahaha... Jeuh, ik ben niet de enige.. Vorig jaar ging iemand mij al voor lees ik... Jaarlijks ??n asielaanvraag van een nederlander...


Maar goed, ik zal je uit de droom helpen, ondanks dat ik streef voor eeuwige student ben ik het helaas niet... :roll: :lol: :lol:

citro-power
AX Master
AX Master
Posts: 1179
Joined: WedOct08, 2003 1:18:29 PM
Location: 's Hertogenbosch

Post by citro-power »

Hey brutus,

bedenk je wel dat als je eenmaal hier in het zuiden bent geweest, je never nooit meer naar het noorden wilt, hehe :wink:

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2071
Joined: FriAug01, 2003 12:56:51 AM
Location: Veendam

Post by peter »

citro-power wrote:Hey brutus,

bedenk je wel dat als je eenmaal hier in het zuiden bent geweest, je never nooit meer naar het noorden wilt, hehe :wink:


Ik denk dat je dat om moet draaien, eens in het noordern geweest, dan wil je niet meer terug :D
Image

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

haha! Boetes wordt je niet blij van daar! Kijk bij ons heb je al een boete als je 2 of 3 kilometer te hard rijdt. dat heb je in belgi? niet. Daar geven ze voor 10 kilometer te hard geen boete, maar owee als je daarboven komt.....

Mijn pa en ik waren paar weken terug onderweg naar Zelzate. Daar moest mijn vader heen voor zijn werk. Aangezien hij een elektricien nodig had mocht/moest ik ff mee..... Rijden we daar over de rijksweg, gaat er voor ons zo'n (domme) belg in een dikke mercedes ML over de weg slingeren en op het midden van de weg rijden. Wij bumperklevend (uiteraard) en gasgevend zeggen dat hij op moet rotten..... Nou wij der langs en gaspedaal weer onderin en toen...... FLITS....... Op dat moment reed mijn vader 170....... Hij w8 nu nog steeds gestresst op die boete..... :twisted: :twisted:

En wij ons maar afvragen waar die belg mee bezig was.........
Freude am Fahren.

Ax_Dude
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 812
Joined: WedJun18, 2003 12:57:53 AM
Location: Belgisch Limburg
Contact:

Post by Ax_Dude »

Heeee master-arnie hier dan even de "prijzen" vd boetes die je moet betalen als buitenlander in belgie:

*overschrijding met m??r dan 10 km/u en minder dan 21 km/u : 200 ?

*overschrijding met tenminste 21 km/u en minder dan 51 km/u : 275 ?

*overschrijding met tenminste 51 km/u en minder dan 71 km/u : 350 ?

*overschrijding met 71 km/u of meer : 375 ?


Nu maar te hopen voor je vader dat de boete "verloren" gaat

Locked