Pff, wat een idee-en, prijzen, overwegingen etc. etc.
Een ax sport kopen geeft kopzorgen.
Gelukkig morgen vrij, wordt lastig in slaap komen.
Eigenlijk moet ik morgen wel m'n tentamen voorbereiden die ik donderdag heb maar ik wil de sport starten, wat ie nu niet doet.
Browny wrote:Misschien kan ik me opgeven voor de grote beurt, volledig schadeherstel zonder iets te "tunen" op hun manier. Gewoon compleet herstel.
dan krijg je waarschijnlijk ook een gifgroene auto met roze interieur, vlammen op de deuren, zilveren gril en M3 spiegels en een 20euro halfords "sport" stukje op je uitlaat...
Browny wrote:Misschien kan ik me opgeven voor de grote beurt, volledig schadeherstel zonder iets te "tunen" op hun manier. Gewoon compleet herstel.
dan krijg je waarschijnlijk ook een gifgroene auto met roze interieur, vlammen op de deuren, zilveren gril en M3 spiegels en een 20euro halfords "sport" stukje op je uitlaat...
Vergeet de scheef opgeplakte DGB sticker niet;)
Nou ja, plakken? De sticker wordt er meer met geweld opgeslagen
Vergeet de scheef opgeplakte DGB sticker niet;)
Nou ja, plakken? De sticker wordt er meer met geweld opgeslagen
Ik vraag me af of zij ook een stickert op d'r kont krijgt nadat ze een groete beurt heeft gehad in die werkplaats?
Ik vraag me af of zij ook een stickert op d'r kont krijgt nadat ze een groete beurt heeft gehad in die werkplaats?
Haha jah,huppelkut wat is
En die auto's die ze maken...LELIJK
soms denk ik welles van...nou,die word misschien best wel mooi,maar dan komt die sjakie van een alex weer met zen andere domme ideeen waardoor die toch weer lelijk word
He...misschien moet ik maar es solliciteren op een baan als ideeen bedenkenker van dgb
Haha jah,huppelkut wat is
En die auto's die ze maken...LELIJK
soms denk ik welles van...nou,die word misschien best wel mooi,maar dan komt die sjakie van een alex weer met zen andere domme ideeen waardoor die toch weer lelijk word
He...misschien moet ik maar es solliciteren op een baan als ideeen bedenkenker van dgb
Wordt presentator, dan neem ik de presentatrice wel
Om even iemand op mijn stage te quoten (betekent niet noodzakelijk dat ik het met 'm eens ben maar vond het zo'n vette opmerking ):
[quote]Daar trap je je hond toch nog vanaf![/b]
Maarja DGB levert een bepaald soort auto's af... Het soort auto's waar de halve Autostyle-catalogus tegenaan is gegooid
Maar als ik word opgegeven voor de grote beurt vind ik wel dat ze er - om weer even half ontopic te komen - een Sportblok in mogen leggen (m?t sportkop) want een 1.1 die er heel snel uitziet.... Mwah