De Grote Beurt

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
first
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 641
Joined: TueNov15, 2005 9:37:18 PM
Location: arnhem

De Grote Beurt

Post by first »

Zit er iemand te kijken naar de Grote Beurt?? Wat is de rode Ford Mondeo een gave auto geworden zeg...met zijn mint groene kleurtje en site skirts. Zit er al bijna over te denken iemand de ax op te laten geven... :lol:

Maar ik heb alleen geen zin in al die tierenlantijntjes aan mijn autootje.
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!

Citrosan
AX Master
AX Master
Posts: 1099
Joined: SatDec04, 2004 8:23:58 PM
Location: Lisse

Post by Citrosan »

Wij hebben nog een rode maar die gaat binnenkort naar frankrijk anders had et me wel leuk geleken.
Iig geef ik m'n eigen auto niet op, vind ik em toch net ff te netjes voor :)
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!

Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.

first
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 641
Joined: TueNov15, 2005 9:37:18 PM
Location: arnhem

Post by first »

De mijne heeft vrij veel witte plekkies in zijn lak en een deuk in zijn rechterdeur. Dus het zou wel kunnen...maar ik denk toch niet dat ik het zo makkelijk zou doen. Wat ik mss wel doe is het schadeformulier invullen en kijken of ik in aanmerking kom voor gratis herstel van de rechterdeur.
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!

Tim @X
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 371
Joined: ThuJun12, 2003 6:16:05 PM
Location: Montfort (Limburg)

Post by Tim @X »

Kheb net keihard tegen m'n vrienden geroepen dat degene die mij opgeeft een vuistslag kan verwachten :P
Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face

Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear

Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain

Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller
Posts: 3709
Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by Henk Bats »

Tim @X wrote:Kheb net keihard tegen m'n vrienden geroepen dat degene die mij opgeeft een vuistslag kan verwachten :P


Ik begrijp je reactie volkomen, als ze zo nodig een auto willen verknallen bij Veronica, mij om het even, maar van een AX (en een Citoen in het algemeen) moeten ze afblijven. :oops:

Ik moet toegeven die Ford van gisteravond viel nog al mee, mooie kleur, maar die Alfa vond ik persoonlijk brandhout.

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

soms maken ze er wat moois van, soms is het foeilelijk. Die alfa vond ik erg mooi geworden, alleen zou ik persoonlijk gelijk een originele motorkap erop zetten. Verder was het wel mijn stijl, zo gladgemaakt.

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

first wrote:De mijne heeft vrij veel witte plekkies in zijn lak en een deuk in zijn rechterdeur. Dus het zou wel kunnen...maar ik denk toch niet dat ik het zo makkelijk zou doen. Wat ik mss wel doe is het schadeformulier invullen en kijken of ik in aanmerking kom voor gratis herstel van de rechterdeur.


Hebben wij ook een keer geprobeerd, maar toen gaven ze alleen offertes voor schadeherstel, ik kwam toen rond de 800 euro uit. Ze vroegen niet eens naar het formulier die ik wel ingevuld had. Wat mij betreft hebben ze daar mee afgedaan! Proberen alleen maar klanten te krijgen die wel betalen!!!!
Maar als je het wil proberen wil ik je vast veel succes wensen!
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Image

Tim @X
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 371
Joined: ThuJun12, 2003 6:16:05 PM
Location: Montfort (Limburg)

Post by Tim @X »

Citrosanfan wrote:
first wrote:De mijne heeft vrij veel witte plekkies in zijn lak en een deuk in zijn rechterdeur. Dus het zou wel kunnen...maar ik denk toch niet dat ik het zo makkelijk zou doen. Wat ik mss wel doe is het schadeformulier invullen en kijken of ik in aanmerking kom voor gratis herstel van de rechterdeur.


Hebben wij ook een keer geprobeerd, maar toen gaven ze alleen offertes voor schadeherstel, ik kwam toen rond de 800 euro uit. Ze vroegen niet eens naar het formulier die ik wel ingevuld had. Wat mij betreft hebben ze daar mee afgedaan! Proberen alleen maar klanten te krijgen die wel betalen!!!!
Maar als je het wil proberen wil ik je vast veel succes wensen!


Tuurlijk denk maar niet dat ze daar echt kadootjes weggeven, het moet ook wat opleveren :roll:
Pump Your Body To The Bass
The Kick Will Be Right In Your Face

Cracking Sounds Are In Ya' Ears
So Turn Around & Show Some Fear

Pounding Noises, Hard As Hell
Will Give You Some Outrage In Pain

Noises Deep Down In Your Head
The Music Makes You Go Insa-a-a-a-a-ne!

Bas_S
AX Master
AX Master
Posts: 1497
Joined: TueMar28, 2006 8:31:45 PM
Location: Nieuwveen

Post by Bas_S »

Vaak zien die auto's er belachelijk uit. Die witte Peugeot van een paar weken geleden was echt te idioot, die 2 luchthappers op het dak zullen wel een flinke killer zijn voor het benzineverbruik.

Tsja.. all show, no go
Altijd meer PK's dan jou!

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Bas_S wrote:Vaak zien die auto's er belachelijk uit. Die witte Peugeot van een paar weken geleden was echt te idioot, die 2 luchthappers op het dak zullen wel een flinke killer zijn voor het benzineverbruik.

Tsja.. all show, no go



idd, te triest he, luchthappers??? Windvangers moeten ze het noemen.

Bas_S
AX Master
AX Master
Posts: 1497
Joined: TueMar28, 2006 8:31:45 PM
Location: Nieuwveen

Post by Bas_S »

Image
Wie mij kan vertellen wat dit voorstelt?
Kan maar voor 2 dingen dienen...
-De mega getunede standaard mazda motor past niet meer onder de motorkap
-Raketten..
Altijd meer PK's dan jou!

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

in de ene buis zit een poster met een groot gevarendriehoek, voor als ie pech krijgt.
En de andere buis zit een standaard waar ie de poster op op kan hangen.

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 830
Joined: SunJul27, 2003 2:15:57 PM
Location: Arnhem

Post by Eriks »

Nee hoor! Ik heb die uitzending gezien. Het zijn luchtuitlaten die warme lucht over de auto blazen. Het oppervlak van de auto wordt dan warmer dan de omgevingstemperatuur waardoor de luchtweerstand van de auto aanzienlijk afneemt. Echt een super idee! Dikke kans dat straks iedere nieuwe auto zo iets zal krijgen!

blueduck
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 396
Joined: ThuAug04, 2005 2:29:31 AM
Location: Nieuwegein

Post by blueduck »

Ik d8 eerlijk gezegd dat t gewoon in de lengte doorgezaagde stukken regenpijp waren...... Naja, als iemand mijn axje op wil geven... be my guest, Ik wil best eel leuk installatietje in een kanariegele ax hebben hoor! :lol:
Ax 1.1 tge "Prullenbak Op Wielen"

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

blueduck wrote:Ik d8 eerlijk gezegd dat t gewoon in de lengte doorgezaagde stukken regenpijp waren...... Naja, als iemand mijn axje op wil geven... be my guest, Ik wil best eel leuk installatietje in een kanariegele AX hebben hoor! :lol:


idd, instalatie eruit rippen, velgen eronder vandaan en hup, rest zo de container in!
Image

Citrosan
AX Master
AX Master
Posts: 1099
Joined: SatDec04, 2004 8:23:58 PM
Location: Lisse

Post by Citrosan »

Bas_S wrote:Vaak zien die auto's er belachelijk uit. Die witte Peugeot van een paar weken geleden was echt te idioot, die 2 luchthappers op het dak zullen wel een flinke killer zijn voor het benzineverbruik.

Tsja.. all show, no go


Mooi was ie inderdaad niet, het was wel geslaagd als een copy van de auto uit de film Taxi. Dat dan weer wel :)
Tringgggg.....Tringgggg.....Ja, met de koppel gigant, zegt u het maar!

Mijn broer heeft een AX en ik maar zoeken naar spullen.

Post Reply