ons ongeluk

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
mandy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 176
Joined: SunApr02, 2006 4:18:00 PM
Location: Oss-city

ons ongeluk

Post by mandy »

na aanleiding van het topic dit zet je even aan het denken , wil ik graag dit even posten .( sorry moet het even kwijt ) op 14-09-2003 heb ik samen met mijn ex een heel ernstig auto ongeluk gehad . wij zijn met onze opel vectra met 120 km p/u tegen een verlichtingsmast gereden . de paal heeft hem in de deur aan de bestuurderskant geraakt . mijn ex zat helemaal bekneld en de brandweer heeft hem uit het wrak moeten bevrijden . ze zijn er bijna 2 uur mee bezig geweest .

ik ben er gelukkig goed vanaf gekomen met een gapende wond op mijn knie , een lichte heupfractuur en een paar kneuzingen en blauwe plekken .
maar met rene liep het iets slechter af . 3 hersenbloedingen waarvan 1 bij de hersenstam . veel inwendige bloedingen en botbreuken . hij heeft bijna 7 weken in coma gelegen .

ik wil hiermee even zeggen het maakt niet uit wat voor een auto dat je rijdt het is maar net hoe hij wordt geraakt tijdens een ongeval .

heb een filmpje bijgevoegt van het ongeluk : http://media.putfile.com/ongeluk-14-09-2003
mis mijn axje . na 3,5 jaar trouwe dienst heb ik hem moeten laten gaan .
R.I.P

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2265
Joined: ThuJul03, 2003 9:52:45 PM
Location: Bodegraven

Post by Mark »

Dat ziet er bizar uit. :shock:

Zul je wel een flink trauma aan over hebben gehouden.
Ben je er zeker goed afgekomen...
Heel spijtig voor je ex vriend die dat geluk niet heeft mogen delen.

Maar toch ik blijf erbij. Hoe steviger de auto hoe groter de kans dat de paal niet je auto indringt maar dat de auto om de paal heen wordt geduwt. Persoonlijk denk ik niet dat je dit had navertelt in een ax. Denk dat die paal bij je versnellingspook had gestaan.

Hoe is dit eigenlijk gebeurd? Plotse uitwijkmaneurve?
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

mandy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 176
Joined: SunApr02, 2006 4:18:00 PM
Location: Oss-city

Post by mandy »

hoe het heeft kunnen gebeuren blijft nog steeds een raadsel . er zijn geen getuigen . waarschijnlijk heeft er een auto voor ons gereden die plots in de remmen is gegaan . het gaat zo snel in een fractie van 10 sec is het gebeurt . en staat je leven op z'n kop . het is nu bijna 3 jaar geleden , maar je neemt het je hele leven mee .
mis mijn axje . na 3,5 jaar trouwe dienst heb ik hem moeten laten gaan .
R.I.P

Mark
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2265
Joined: ThuJul03, 2003 9:52:45 PM
Location: Bodegraven

Post by Mark »

Dat geloof ik meteen. Sterkte.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij

Wie ben ik.... Klik.

Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

poeh, dit zet je niet alleen aan het denken, het laat je ook schrikken!

nu heb ik het filmpje nog niet kunnen zien (doe ik straks wel even) en dit is dan misschien al wel een tijdje geleden.. maar dit is toch altijd iets dat je met je meedraagt!

ik ben zelf nooit in een ernstig ongeluk betrokken geraakt, maar wel een keer in een kleine kopstaart botsing en sindsdien kijk ik toch 'angstvallig' in me spiegel bij een stoplicht of file (met ruimte voor me zodat ik eventueel op kan trekken, gewoon zoals je het leert.. maar nu weet ik waarom). En helaas zal ik er waarschijnlijk ook lichamelijk de rest van me leven last van houden (gelukkig niets ernstigs, alleen wat verschoven wervels)

mooi trouwens dat je dit nu zo met ons deelt, dat zal in het begin toch niet makkelijk geweest zijn
Image

mandy
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 176
Joined: SunApr02, 2006 4:18:00 PM
Location: Oss-city

Post by mandy »

ik heb dit er niet neegezet om jullie te shockeren . het is gewoon een waarschuwing wat er kan gebeuren als je even 1 sec niet oplet .

Het heeft natuurlijk ook wel een beetje met de verwerking te maken dat ik het een beetje van mij af kan typen . ik hoop niet dat jullie dat erg vinden maar het lucht wel even op :wink:

groetjes mandy
mis mijn axje . na 3,5 jaar trouwe dienst heb ik hem moeten laten gaan .
R.I.P

Post Reply