No-claim behoud

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
PeterM
AX liefhebber
AX liefhebber

No-claim behoud

Post by PeterM »

vanavond een verhelderend gesprek gehad met onze verzekeraar. na vrij veel auto wisselingen haden we vier polissen op 75 % no-claim. maar na de verkoop van de witte racer is er even niet zo veel mee bijgekomen en dreigt er nu ??n van die kortingen te vervallen. Om dat te voorkomen moet ik voor eind september weer iets erbij kopen en een tijdje verzekeren.

En dan komt de gewetensvraag! Zal ik daar een leuk project-AX-je voor nemen??? En welke zou dat dan moeten worden???

Droom een beetje over een sport of GT carb met een 1.6 16V met Webers. Na zoveel injectie gepruts is dat ook wel weer eens leuk.

P. :D

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Peter, je hebt m'n hulp, zoals beloofd!

Ik bel je binnenkort ff, heb nl. wel wat ideetjes :)

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by denny »

zit ik ook mee. voor april moet ik iets verzekeren anders vervalt mijn no-claim van 45%. en dat omdat je een jaar niet verzekerd bent :S:S

gekkenwerk.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Peter 1 woord: DOEN

Denny ik heb een ax en een zx welke wil je verzekeren :D
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by denny »

degene waar jij het minst in rijd :P:P
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Gewoon doen Peter. Dan kom ik ook weer eens buurten in Kaatsheuvel... Of was het a lDrunen?
Freude am Fahren.

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

denny wrote:degene waar jij het minst in rijd :P:P

lijkt me idd slecht voor je noclaim! :D

ik heb vandaag ook me verzekering overgeschreven naar me 'nieuwe' GT.. ik bleek mn oude verzekering ook nog niet opgezegt te hebben..

@Peter: ik heb nog wel wat leuke projectideetje waarvan ik weet dat het samen met jou (en wat anderen) wel lukt :)
Image

PeterM
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by PeterM »

Het is met ingang van 31 maart Drunen. Het echt verhuizen zal nog wel even duren (eigen huis nog niet verkocht) maar vandaag wel de handtekening gezet onder het voorlopig koopcontract.

Mijn conclusie is: ideeen en hulp genoeg, alleen nog een leuke auto bij vinden. Prettig om dit zo te lezen!

P. :)

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

PeterM wrote:Het is met ingang van 31 maart Drunen. Het echt verhuizen zal nog wel even duren (eigen huis nog niet verkocht) maar vandaag wel de handtekening gezet onder het voorlopig koopcontract.

Mijn conclusie is: ideeen en hulp genoeg, alleen nog een leuke auto bij vinden. Prettig om dit zo te lezen!

Helaas hebben er zeer recent 2 GT carbs. voor een hele leuke prijs op het forum gestaan. Net je kans gemist denk ik dan....

Of je moet er veel geld voor over hebben. DAn heb ik nog wel een gt-carb. voor je staan. :wink:
Freude am Fahren.

PeterM
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by PeterM »

Ga voor die auto ogen en oren open houden. mooiste basis voor mij is denk ik een sport of Gt-carb waar al een kooi in zit. Maar heb voorlopig geen haast, eerst maar eens verhuizen.

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Misschien offtopic maar ik vind het behoorlijke hufters dat je iets moet verzekeren omdat anders je no-claim vervalt :? Pure geldklopperij.
Kijk uit, een Cactussssss

Post Reply