vanavond een verhelderend gesprek gehad met onze verzekeraar. na vrij veel auto wisselingen haden we vier polissen op 75 % no-claim. maar na de verkoop van de witte racer is er even niet zo veel mee bijgekomen en dreigt er nu ??n van die kortingen te vervallen. Om dat te voorkomen moet ik voor eind september weer iets erbij kopen en een tijdje verzekeren.
En dan komt de gewetensvraag! Zal ik daar een leuk project-AX-je voor nemen??? En welke zou dat dan moeten worden???
Droom een beetje over een sport of GT carb met een 1.6 16V met Webers. Na zoveel injectie gepruts is dat ook wel weer eens leuk.
Denny ik heb een ax en een zx welke wil je verzekeren
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Het is met ingang van 31 maart Drunen. Het echt verhuizen zal nog wel even duren (eigen huis nog niet verkocht) maar vandaag wel de handtekening gezet onder het voorlopig koopcontract.
Mijn conclusie is: ideeen en hulp genoeg, alleen nog een leuke auto bij vinden. Prettig om dit zo te lezen!
PeterM wrote:Het is met ingang van 31 maart Drunen. Het echt verhuizen zal nog wel even duren (eigen huis nog niet verkocht) maar vandaag wel de handtekening gezet onder het voorlopig koopcontract.
Mijn conclusie is: ideeen en hulp genoeg, alleen nog een leuke auto bij vinden. Prettig om dit zo te lezen!
P.
Helaas hebben er zeer recent 2 GT carbs. voor een hele leuke prijs op het forum gestaan. Net je kans gemist denk ik dan....
Of je moet er veel geld voor over hebben. DAn heb ik nog wel een gt-carb. voor je staan.
Ga voor die auto ogen en oren open houden. mooiste basis voor mij is denk ik een sport of Gt-carb waar al een kooi in zit. Maar heb voorlopig geen haast, eerst maar eens verhuizen.