need for speed underground
Moderators: Rock's, webmasters
-
- Moderator
need for speed underground
wie is er nog meer bezig met dit spel ???
post is een plaatje van hoe jou auto er nu uitziet....
mijne zo
mijne zo
-
- Moderator
-
- Moderator
Re: need for speed underground
Master Lee wrote:wie is er nog meer bezig met dit spel ???
mijne zo
hehe wij hebben die golf heel lang opgebouwd. zag er op zich na een tijdje best lekker uit. zwarte kleur. rode wielen en spoilers + neon en striping. lekker simpel maar zo mooi hehehe.. als ik een zwarte ax had dan wist ik het wel.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- AX liefhebber
zelf speel ik graag deel 5 uit de reeks, nfsu komt er binnenkort wel in bij mij, al was het aleen maar om golfjes te prakken.
voor nfs 4 high stakes kan je zefs een ax downloaden.
PS de ventjes zie je in de pc versie wel zij het enkel met een directx 8.0 of 9.0 kaart.
voor nfs 4 high stakes kan je zefs een ax downloaden.
PS de ventjes zie je in de pc versie wel zij het enkel met een directx 8.0 of 9.0 kaart.
saxo 16v + musketier uitlaat + open luchtfilter = nog steeds en prima wekker voor de hele buurt
www.saxoclubvlaanderen.tk
www.saxoclubvlaanderen.tk
-
- Moderator
ik ben nou ook bij level 85 , ik rij in een rx-7 maar ik moet wel zeggen
alle races zijn in de zelfde stad (saai) en dan die muziek in het begin is het wel leuk maar als je wat langer speelt komt het je neus uit
dus zet ik alijd zelf wat muziek aan ,
conclusie : in het begin is leuk en nieuw na een tijdje wordt het een beetje eentonig, misschien komt dat ook omdat ik niet zo snel meer die levels uitspeelt
alle races zijn in de zelfde stad (saai) en dan die muziek in het begin is het wel leuk maar als je wat langer speelt komt het je neus uit
dus zet ik alijd zelf wat muziek aan ,
conclusie : in het begin is leuk en nieuw na een tijdje wordt het een beetje eentonig, misschien komt dat ook omdat ik niet zo snel meer die levels uitspeelt
ZX 2.0i 16v 1994
Mijn NFS
Zo ziet ie van mij er nu uit, ben nog niet zo heel lang bezig.
---------------------------------
Grtz, Rik
ik vindt t ook wel een relex spel. t eerst wat ik gekocht heb toen we onze nieuwe pc hadden, een 3 maanden geleden ofzo... super spel maar nu hek t al weer een hele tijd niet gedaan,
The drag's vindt ik vet, heb m zuiver vort!! Gerelgeld OUTSTANDING en MAXXEX is wel bruut als je dat ziet staan
Super spel muziek is inderdaad n beetje te veel na een tijdje maja idd beetje DR DRE op achtergrond is ook relex of een DUistere Bass !!!
ax powah
The drag's vindt ik vet, heb m zuiver vort!! Gerelgeld OUTSTANDING en MAXXEX is wel bruut als je dat ziet staan
Super spel muziek is inderdaad n beetje te veel na een tijdje maja idd beetje DR DRE op achtergrond is ook relex of een DUistere Bass !!!
ax powah
Mzzls Geert
Wie niet snel is.......is laag!!
Wie niet snel is.......is laag!!
ik heb het spel ook maar eens gedownload ene hij bevalt me wel en de muziek ook dus heb m ook maar gedownload klinkt wel leuk in een ax
als meer mensuh de soundtrack wil van need for speed underground zeg t maar oja trouwens het staat iik op cd 2 volgens mij je moet alleen ff een programma downloaden om m af te spelen
groetjes siem
als meer mensuh de soundtrack wil van need for speed underground zeg t maar oja trouwens het staat iik op cd 2 volgens mij je moet alleen ff een programma downloaden om m af te spelen
groetjes siem
You thought the AX was over, You thought wrong!!!!
Komt een man bij de garage. Vraagt hij aan de garagehouder :
"Ik wil graag twee spiegels voor m'n VW Golf".
Zegt die garagehouder : "Lijkt me een goede ruil"
Komt een man bij de garage. Vraagt hij aan de garagehouder :
"Ik wil graag twee spiegels voor m'n VW Golf".
Zegt die garagehouder : "Lijkt me een goede ruil"