probleem met wordpad
Moderators: Rock's, webmasters
probleem met wordpad
Ik heb een pc probleem. Ik moet iets afdrukken met Word Pad. Alleen hij heeft het document goed opgeslagen, maar als ik het afdrukvoorbeeld erbij haal, gooit hij alle tekst door elkaar. Hij drukt het dus slecht af terwijl het goed opgeslagen is. wat kan ik hieraan doen?
nieuwe auto? nah...ik knap liever mijn ax op!
www.openoffice.org
Gratis en veel handiger dan WordPad. En anders heeft handige medeforummer vast nog wel een kopietje van Office liggen...
Andere oplossing: alle tekst kopi?ren, in kladblok plakken, nieuw wordpad document maken, uit kladblok knippen (belangrijk! nu is namelijk je opmaak weg en dat wil je ook!) en in dat nieuwe wordpaddocument plakken. Opmaak herstellen als je wilt, en dan nog een keer proberen.
Succes
Gratis en veel handiger dan WordPad. En anders heeft handige medeforummer vast nog wel een kopietje van Office liggen...
Andere oplossing: alle tekst kopi?ren, in kladblok plakken, nieuw wordpad document maken, uit kladblok knippen (belangrijk! nu is namelijk je opmaak weg en dat wil je ook!) en in dat nieuwe wordpaddocument plakken. Opmaak herstellen als je wilt, en dan nog een keer proberen.
Succes

Kijk uit, een Cactussssss