Druk!
Moderators: Rock's, webmasters
Haha, heb er vanavond nog een Sander uitgetrokken die dacht sneller te zijn dan ik...
Whoehaha, en dat met een Arosa 1.4. Hij beweerde dat hij zijn vermogen al bij lage toeren had dus sneller. (jaja, minder vermogen bij een hoger gewicht droom lekker verder)
Pfff, nu die bus van z'n werk nog...
(was wel SanderZX
)
Whoehaha, en dat met een Arosa 1.4. Hij beweerde dat hij zijn vermogen al bij lage toeren had dus sneller. (jaja, minder vermogen bij een hoger gewicht droom lekker verder)
Pfff, nu die bus van z'n werk nog...

(was wel SanderZX

Sander wrote:Speciaal voor jou ga ik even pauzeren.
Dat zal voor mij dan wel de enige manier zijn

Dacht begin van de avond op de fiets nog; goeie avond om met de kachel aan 's op het forum te gaan neuzen.
Dachten meer mensen

K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage

Leuk zo'n arosa 1.4 hebben ze er in Breda ook ??n van met dikke pijp in het midden en een lompe rijstijl. Zag volgens mij alleen maar wat rook en een vertrekkende koelkast met dorpelbuizen (mijn Berlingootje) kort geleden. wat is dat soort mensen plagen toch leuk.
maar we dwalen af:
is het nog DRUK????
P.
maar we dwalen af:
is het nog DRUK????
P.

PeterM wrote:Leuk zo'n arosa 1.4 hebben ze er in Breda ook ??n van met dikke pijp in het midden en een lompe rijstijl. Zag volgens mij alleen maar wat rook en een vertrekkende koelkast met dorpelbuizen (mijn Berlingootje) kort geleden. wat is dat soort mensen plagen toch leuk.
maar we dwalen af:
is het nog DRUK????
P.
Nah, het is mijn beste vriend. Hij heeft zelf een ZX. Volgens mij heeft hij wat tegen mijn auto. Hij heeft hem zelfs al eens op een aardig hoge stoeprand geparkeerd.

Hij beweerde dat die Seat van zijn moeder sneller was dan mijn GTI... nou is die van mij de jongste niet maar 14.1 naar de 100 moet ie toch echt verpletteren! (net als zijn ZX1.4) Hij beweerd ook dat de bus van zijn werk (een of andere VW bus met dikke dieselmotor) sneller is dan mijn GTI... zal me verbazen.

-
- AX Spaster Mammer
Rob GT wrote: Hij beweerd ook dat de bus van zijn werk (een of andere VW bus met dikke dieselmotor) sneller is dan mijn GTI... zal me verbazen.
Mij ook, je moet een stevige diesel hebben wil je rapper zijn dan een GTI...

Heb zo'n transporter gehad van m'n werk, was behoorlijk snel... voor een bus. Nietsvermoedende tegenstanders had je altijd te pakken, en een occasional Golf 1.6 ook nog wel... maar de rest: no way.
En 't was zo'n 130 pk vijfpitter, dus vermogen niet echt tekort..