Druk!

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

yeah right in your dreams.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Speciaal voor jou ga ik even pauzeren.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Rob GT »

Haha, heb er vanavond nog een Sander uitgetrokken die dacht sneller te zijn dan ik...

Whoehaha, en dat met een Arosa 1.4. Hij beweerde dat hij zijn vermogen al bij lage toeren had dus sneller. (jaja, minder vermogen bij een hoger gewicht droom lekker verder)

Pfff, nu die bus van z'n werk nog... :roll:

(was wel SanderZX :wink: )
Image

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Sander wrote:Speciaal voor jou ga ik even pauzeren.

Dat zal voor mij dan wel de enige manier zijn :roll:

Dacht begin van de avond op de fiets nog; goeie avond om met de kachel aan 's op het forum te gaan neuzen.
Dachten meer mensen :)
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

PeterM
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by PeterM »

Leuk zo'n arosa 1.4 hebben ze er in Breda ook ??n van met dikke pijp in het midden en een lompe rijstijl. Zag volgens mij alleen maar wat rook en een vertrekkende koelkast met dorpelbuizen (mijn Berlingootje) kort geleden. wat is dat soort mensen plagen toch leuk.

maar we dwalen af:

is het nog DRUK????

P. :)

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Rob GT »

PeterM wrote:Leuk zo'n arosa 1.4 hebben ze er in Breda ook ??n van met dikke pijp in het midden en een lompe rijstijl. Zag volgens mij alleen maar wat rook en een vertrekkende koelkast met dorpelbuizen (mijn Berlingootje) kort geleden. wat is dat soort mensen plagen toch leuk.

maar we dwalen af:

is het nog DRUK????

Nah, het is mijn beste vriend. Hij heeft zelf een ZX. Volgens mij heeft hij wat tegen mijn auto. Hij heeft hem zelfs al eens op een aardig hoge stoeprand geparkeerd. :roll:

Hij beweerde dat die Seat van zijn moeder sneller was dan mijn GTI... nou is die van mij de jongste niet maar 14.1 naar de 100 moet ie toch echt verpletteren! (net als zijn ZX1.4) Hij beweerd ook dat de bus van zijn werk (een of andere VW bus met dikke dieselmotor) sneller is dan mijn GTI... zal me verbazen.
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Rob GT wrote: Hij beweerd ook dat de bus van zijn werk (een of andere VW bus met dikke dieselmotor) sneller is dan mijn GTI... zal me verbazen.

Mij ook, je moet een stevige diesel hebben wil je rapper zijn dan een GTI... :D

Heb zo'n transporter gehad van m'n werk, was behoorlijk snel... voor een bus. Nietsvermoedende tegenstanders had je altijd te pakken, en een occasional Golf 1.6 ook nog wel... maar de rest: no way.

En 't was zo'n 130 pk vijfpitter, dus vermogen niet echt tekort..

PeterM
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by PeterM »

VW busjes met 200+ pk kom je tegenwoordig regelmatig tegen (chippie). leuke dingen voor de garage overigens want ze gaan vaak stuk (je mag bijvoorbeeld de koppeling niet te lang intrappen want dan sloop je de zooi)
en onderdelen zijn stervensduur.

Maar rap zijn ze wel!

TTF
AX weirdo
AX weirdo

Post by TTF »

hehe zo werden joris en ik op weg naar essen achtervolgd door een transporter.. met 190+ !!
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'

Image Image

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

lol die bus die ik vorige week bij had, die had achterwielaandrijving! (zoals veel bussen natuurlijk) wkam ik achter op een wat gladde weg.. :) leukkk driften met een bus :P
Image

PeterM
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by PeterM »

het vervelende met bussen is dat ze daar nog niet echt van euro-ncap gehoord hebben. zelfs al ziet het er stevig uit. door de massa en vormgeving ben je toch nog vaak zelf de kreukelzone.

Marketing met veiligheid is daar nog niet zo nodig blijkbaar.

Post Reply