Doet daar nog een ax aan mee, er waren toch mensen met plannen hiervoor?
Weet iemand er wat van?
Amsterdan-dakar rally
Moderators: Rock's, webmasters
Is dat de beroemde Parijs-Dakar rally, die in Amsterdam begint of is dit weer wat anders?
Heb et al een aantal jaar nie meer gezien, dus ben nie meer zo op de hoogte...
Maar vertel es, wat moet je allemaal doen dan om daaraan mee te doen?
Bedoel, tis heus nie dat je lekker kan rallyen van hier naar Gibraltar...
Zeker verschillende etappes die steeds verder naar et zuiden lopen, maar waar je steeds op een andere locatie begint?

Heb et al een aantal jaar nie meer gezien, dus ben nie meer zo op de hoogte...
Maar vertel es, wat moet je allemaal doen dan om daaraan mee te doen?

Bedoel, tis heus nie dat je lekker kan rallyen van hier naar Gibraltar...
Zeker verschillende etappes die steeds verder naar et zuiden lopen, maar waar je steeds op een andere locatie begint?
hier staat meer info over de BX en
http://www.citroenclubnederland.nl/webs ... ieuws.html
en verder Elmar aka Elmo had dit plan liggen. (de naam is voor sommige nog wel bekend)
Andere dakar forum bekendheden zijn er niet
http://www.citroenclubnederland.nl/webs ... ieuws.html
en verder Elmar aka Elmo had dit plan liggen. (de naam is voor sommige nog wel bekend)
Andere dakar forum bekendheden zijn er niet
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
ja hier ben ik...
Ik had idd al een keer topic geopend. het leek mij super gaaf.. Probleem zijn allen de kosten. Die kunnen zo 2000 euro pp gaan kosten.
AX regelen, naja moet wel lukken als ik een berg stickers op de ax plak van het forum
Maar de benzine enzo.
Je mag niet publiekelijk sponsors regelen. Dus geen advertenties plaatsen enzo, en dikke stickers op de auto plakken. Verder mag de auto niet meer dan 500 kosten geloof ik.
AX is leuk, maar wij hadden het idee om er wel een dieseltje in te hangen van een bx ofzo. Of misschien wel een ax diesel met wat aanpassingen. Hoger op de wieltjes bijvoorbeeld, slaapplaats op het dak, en eventueel een Berlingo vol met reserve onderdelen
Ik had idd al een keer topic geopend. het leek mij super gaaf.. Probleem zijn allen de kosten. Die kunnen zo 2000 euro pp gaan kosten.
AX regelen, naja moet wel lukken als ik een berg stickers op de ax plak van het forum

Je mag niet publiekelijk sponsors regelen. Dus geen advertenties plaatsen enzo, en dikke stickers op de auto plakken. Verder mag de auto niet meer dan 500 kosten geloof ik.
AX is leuk, maar wij hadden het idee om er wel een dieseltje in te hangen van een bx ofzo. Of misschien wel een ax diesel met wat aanpassingen. Hoger op de wieltjes bijvoorbeeld, slaapplaats op het dak, en eventueel een Berlingo vol met reserve onderdelen

Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**