hoe hangt die van jou?

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2845
Joined: ThuJun12, 2003 5:49:37 PM

Post by Brutus »

Glenn@nl wrote:Okee mensen,

het blijkt dus dat de pleerol in 82,7% van de gevallen naar de gebruiker toe hangt :o


haha.. hij stond op 81.9... maar wees niet getreurd.. ik heb (stiekem) 30 keer gestemd :roll:

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

blueduck wrote:Ben ik dan de enige die geinspecteerd gaat worden???
Wel vaag hoor al die kerels onder mekaar een grote smoel, reageert er een aantal dames sportief, zijn ze allemaal stil....


haha misschien zijn er ook nog mensen waarbij de vriendin het niet zo leuk zou vinden voor een inspectie.

antwoord op de vraag. liefst rechts en lengte afhankelijjk van de toestand. Rechtse stand is vooral van belang bij toenemende lengte hahahaha..

zo.. hoppa en ik ben er weer uit

laterss

denny

"auto zo goed als spuitklaar"
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

miennepetien
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 245
Joined: SunMar06, 2005 4:04:11 PM
Location: Vlissingen

Post by miennepetien »

denny wrote:
blueduck wrote:Ben ik dan de enige die geinspecteerd gaat worden???
Wel vaag hoor al die kerels onder mekaar een grote smoel, reageert er een aantal dames sportief, zijn ze allemaal stil....


haha misschien zijn er ook nog mensen waarbij de vriendin het niet zo leuk zou vinden voor een inspectie.

antwoord op de vraag. liefst rechts en lengte afhankelijjk van de toestand. Rechtse stand is vooral van belang bij toenemende lengte hahahaha..

zo.. hoppa en ik ben er weer uit

laterss

denny

"auto zo goed als spuitklaar"


Maar je vriendin mag ook mee inspecteren hoor :P !

Post Reply