Belgie

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber

Belgie

Post by Eriks »

Ik zat gister even op flitservice en zag dat er ook een belgische variant is. Moet je zien wat ik zo allemaal tegenkwam. Tja, ons forum lag er uit, dan moet je toch wat anders zoeken.

een nep controle:
link

controle vanuit een oude jetta!?
link

en dan nog deze controle auto, volgens mij is tuning zo goed als verboden in belgie. Ik zie hier geblindeerde ruiten en donkere achterlichten :? Type 3 golf, daar rijdt de politie hier in Nederland ook niet meer mee. Beter dan de Jetta, dat wel :)
link

Je verwacht toch niet dat je door zo'n oude Jetta geflitst kunt worden? Of door die Golf3? Belgie :?

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

hahah.. koel..

ben fan van de nederlandse flitsservice...Maaar hoezo tunen verboden in belgie? motorisch tunen wel!

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Eriks »

ze zijn daar nogal streng met tunen, maar nergens zie je zo veel getune-de wagens als in belgie. Ik dacht dat ze wegenbelasting betalen ahv het motorvermogen, dus daar mag je sowieso niets aan doen.

GTE
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by GTE »

jaa, da's leep in Belgi? joh!
die gasten geven duizenden euro's uit aan tuning, geplamuurde achterklep etce etc etc
en dan kijk je onder de kap en kom je nog "maar" een 1100cc tegen.
(heb zelf 1,5 jaar in een 1100cc gereden, rijdt prima maar goed, het staat een beetje jammer in een volledig getunede auto vind ik)

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

In Belgie rijdt de Rijkswacht zelfs met AXjes! Daar staat als het goed is nog ergens een foto van op dit forum. En Belgie is cool! 8)

Nu ja, Gent dan!

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Hooah!

Image
Image
Image
Image
Kijk uit, een Cactussssss

Anouschka
AX Master
AX Master

Post by Anouschka »

Die bedoelde ik ja! En ze blijven leuk! :D

Eriks
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Eriks »

als ze in nederland nou ook in ax-en zouden gaan rijden zou een boel geld sparen, hoeven ze ook minder bekeuringen uit te schrijven!

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

hehe.. zie ik op de 1e foto een met backlight gesprayde achterlicht??? in het rood?

Waar is het witte van het achteruitrij licht? ok.. die kan (type 2) nog een beetje rood zijn.. maar de knipperlichten, die zijn niet eens oranje? :shock: :D :D

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

Brutus wrote:hehe.. zie ik op de 1e foto een met backlight gesprayde achterlicht??? in het rood?

Waar is het witte van het achteruitrij licht? ok.. die kan (type 2) nog een beetje rood zijn.. maar de knipperlichten, die zijn niet eens oranje? :shock: :D :D

jij moet echt nodig je monitoren opnieuw afstellen bruutje..

duidelijk wel oranje en ik kan zelfs de streepjes op het achteruitrijlicht zien! :D
Image

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

q01z wrote:
Brutus wrote:hehe.. zie ik op de 1e foto een met backlight gesprayde achterlicht??? in het rood?

jij moet echt nodig je monitoren opnieuw afstellen bruutje..

duidelijk wel oranje en ik kan zelfs de streepjes op het achteruitrijlicht zien! :D

damn.. het zal wel van gisteravond komen :) (had ik niet hoeven zeggen ben ik bang, iedereen denkt er al zo over) :wink:

Maar marc, je hebt helemaal gelijk.. mijn scherm, daar zal het aan liggen :oops: :roll:

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Of geef de schuld aan de schaduw op de foto ;)
Kijk uit, een Cactussssss

Post Reply