LET OP SCHELDEN KAN HIER VOORKOMEN

Stel hier je vragen, hints of opmerkingen over de website en het forum.

Moderator: webmasters

Post Reply
pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

LET OP SCHELDEN KAN HIER VOORKOMEN

Post by pcrodent »

Op de Forum Index staat bij frustraties de tekst (in caps!) LET OP SCHELDEN KAN HIER VOORKOMEN.
Netjes natuurlijk, zo'n waarschuwing, maar ik vind het wat overdreven/Balkenende-achtig staan eerlijk gezegd.
Ik denk namelijk niet dat er iemand is die van plan was erop te klikken maar het vanwege die waarschuwing toch maar niet doet...
Kan dat tekstje niet weg?
Kijk uit, een Cactussssss

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur
Posts: 4082
Joined: ThuJun12, 2003 2:19:56 PM
Location: Perth OZ
Contact:

Post by Sander »

Het is ook overdreven. Maar je hebt altijd mensen die meteen beginnen te gillen als er ergens gevloekt wordt. Dan heb je weer andere mensen die daarop reageren, en dan heb je dus een leuk topic om te lezen, maar misschien iets minder voor de sfeer. Vandaar dat zo'n waarschuwing wel op zn plaats is.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

Hmmm okee...
Maar zitten er voorzover bekend bond-tegen-het-vloeken-leden bij de club dan? Ik vind het een beetje bemoederend, zo'n tekst...
Kijk uit, een Cactussssss

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

pcrodent wrote:Hmmm okee...
Maar zitten er voorzover bekend bond-tegen-het-vloeken-leden bij de club dan? Ik vind het een beetje bemoederend, zo'n tekst...

ja die zitten er en zijn HEEEL irritant

mailen iedereen van dit kan niet hoor of dit moet anders etc
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Post Reply