Joost wrote:Sinds vandaag staat er een tekst Powered by AXClub
WWW.AXCLUB.NET in alle uploadjefoto foto's.
Het is gebleken dat er veel meer dan alleen axclub/axjes afbeeldingen over het internet gaan.
Opzich niet erg voor af en toe eens een foto.
behalve in de wat extremere gevallen.
Er is iemand op een Forum over Citroëns die het meer gebruikt als wij allemaal bij elkaar
En dat noemen ze hotlinking en in zo'n geval ook Bandwdith theft
Ik heb lang gezocht naar dit onderwerp, maar nu pas gevonden.
Het kan aan mij liggen, maar ik denk dat ik de persoon ben die word bedoeld wanneer er wordt gesproken over "iemand op een Forum over Citroëns".
Niet dat ik me daarvoor schaam, maar ik vond het altijd een geweldige service om foto's te uploaden.
Nu die afschuwelijke rode tekst ineens in al mijn duizenden geüploade foto's is verschenen, ben ik bezig geweest om een groot deel ervan te uploaden via andere sites. Dit voornamelijk omdat de tekst vaak over de gefotografeerde auto heen staat (en dat lijkt me niet echt de bedoeling...), maar ook omdat al mijn foto's een persoonlijke signature hebben, die nu niet meer is te lezen vanwege de rode banner....
Zoals eerder aangegeven zal ik nooit meer gebruik maken van de service van de uploadfunctie van de AX Club.
Jullie bezorgen me bergen met werk om al die foto's te vervangen......
PS: Ik ben me van geen kwaad bewust dat de uploadservice van de AX Club enkel bedoeld was voor dit forum.
Ik zit op meerdere forums, waar ook een eigen uploadfuntie is. Daar wordt echter niet de naam van het uploadsysteem verveld over de foto heen.