Automatisch aanmelden forum
Moderator: webmasters
Automatisch aanmelden forum
Sinds een paar dagen wil mijn computer niet meer automatisch inloggen op het forum. Meer mensen die dit probleem hebben??
Aan de instellingen van IE is niets veranderd, maar worden er tegenwoordig andere cookies gebruikt of iets dergelijks???
Aan de instellingen van IE is niets veranderd, maar worden er tegenwoordig andere cookies gebruikt of iets dergelijks???
-
- Moderator
hmm der is niks veranderd aan het forum alleen de plaatjes.. en chatbox
ik heb nergens last van ook als ik via de site naar het forum gaat blijf ik gewoon ingelogd..
wat dat betreft weet ik niet wat het probleem kan zijn.. der zit ook geen rare code in de site waardoor het stuk kan lopen volgens mij
ik heb nergens last van ook als ik via de site naar het forum gaat blijf ik gewoon ingelogd..
wat dat betreft weet ik niet wat het probleem kan zijn.. der zit ook geen rare code in de site waardoor het stuk kan lopen volgens mij
-
- AX super weirdo
Ik moet ook tegenwoordig iedere x inloggen bij bezoek van het forum
Kep mijn cookies verwijderd maar dit werkt niet.... ik denk dat ik maar ga stoppen bij het AX forum
(dat hou ik geen dag vol)
Maar iedere x inloggen is irritant !
FF ad awaren en spybotten.... hopelijk helpt het...

Kep mijn cookies verwijderd maar dit werkt niet.... ik denk dat ik maar ga stoppen bij het AX forum

(dat hou ik geen dag vol)

Maar iedere x inloggen is irritant !
FF ad awaren en spybotten.... hopelijk helpt het...

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX super weirdo
Ik had dit een maandje geleden ook gehad,.....door het verwijderen van de cookies ging het daarna weer goed......nu helpt dit helaas ook niet...
Als ad-aware en spybot een goed resultaat opleveren meld ik het nog ff...
OOW,....... momenteel heb ik bij citrosport, 323f, saxo16 club hetzelfde, dus het zal niet aan het axclubforum liggen...oow,.....maar dat komt naturlijk omdat ik miojn cookies heb weggegooid...
Als ad-aware en spybot een goed resultaat opleveren meld ik het nog ff...
OOW,....... momenteel heb ik bij citrosport, 323f, saxo16 club hetzelfde, dus het zal niet aan het axclubforum liggen...oow,.....maar dat komt naturlijk omdat ik miojn cookies heb weggegooid...
Last edited by Rock's on SunApr02, 2006 2:27:46 PM, edited 1 time in total.

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah