Volgens mij doet de breadcrumb het af en toe niet....
Als ik bijvoorbeeld bij te koop aangeboden in een topic zit dan kan ik bovenin niet meer klikken op te koop aangeboden maar moet ik op het axclub.net logo klikken. Daardoor kom ik weer terug bij het hele forum en vervolgens moet ik weer op te koop aangeboden klikken..
Nog meer mensen last van ?
Forum doet het Af en toe niet
Moderator: webmasters
Re: Forum doet het Af en toe niet
wel dat het geheel allemiepjes langzaam is..
maar, ik krijg de CSS ook niet meer goed sinds mijn laatste poging voor de imageresize.. ik denk dat er wat stuk is
maar, ik krijg de CSS ook niet meer goed sinds mijn laatste poging voor de imageresize.. ik denk dat er wat stuk is

-
- Archivaris
@q01z...
Vervang:
door:
Vervang:
door:
Als ik dit geintje uithaal met de bron dan heb ik weer een pagina zoals het hoort (lees: was)... succes 
Hint: maak kopieën van de files waar je aan werkt en gooi ze pas weg als het naar je zin werkt...
EDIT: zie nu alleen wel dat de searchbox dan wegvalt... de header staat in elk geval weer op zijn plaats...
Vervang:
Code: Select all
<body id="phpbb" class="section-portal ltr">
<body id="phpbb" class="section-portal ltr">
<div id="headerimg2">
<div id="wrap">
</div>
<div id="centerlayer">
<div id="wrap">

Hint: maak kopieën van de files waar je aan werkt en gooi ze pas weg als het naar je zin werkt...

EDIT: zie nu alleen wel dat de searchbox dan wegvalt... de header staat in elk geval weer op zijn plaats...

ik maak ook eigenlijk altijd copieen... het leuke is, dat ik de (werkende!) copie heb terug gezet 
ik zal de mod die je aangeeft even doorvoeren Michel, wordt wel even zoeken in welk bestand dit zit.......

ik zal de mod die je aangeeft even doorvoeren Michel, wordt wel even zoeken in welk bestand dit zit.......

Bedankt ! 
Het forum lijkt nu wel wat meer gecentreerd.

Het forum lijkt nu wel wat meer gecentreerd.