betaald lidmaatschap
Moderator: webmasters
AX_POWAH wrote:Werkt perfect omdat je in 1 oogopslag ziet wat voor auto iemand rijdt en wat hij eraan gedaan heeft zonder eerst 24 paginas door te moeten balderen.
Dat hoeft bij mij ook niet (ik heb toch geen 24 pagina's ), het is bij dit forum juist zo handig dat je de openingspost kunt blijven aanpassen....
Kijk uit, een Cactussssss
pcrodent wrote:AX_POWAH wrote:Werkt perfect omdat je in 1 oogopslag ziet wat voor auto iemand rijdt en wat hij eraan gedaan heeft zonder eerst 24 paginas door te moeten balderen.
Dat hoeft bij mij ook niet (ik heb toch geen 24 pagina's ), het is bij dit forum juist zo handig dat je de openingspost kunt blijven aanpassen....
Yep, ben ik mee eens Als iedereen dan ook gewoon die openingspost bij blijft werken, zie je alsnog in 1 oogopslag wat die persoon allemaal heeft en zo
En nu meerdere mensen et hebben gezegd, ben ik zelf ook meer voor ? 15 lidmaatschap als ? 5. Maar goed, ik ben niet van de directie en klagen over te lage lidmaatschap is natuurlijk ook zo krom
-
- AX liefhebber
Ik ben voor een betaald lidmaatschap met dien verstande dat b.v. idd de marktplaats vrij blijft aangezien ik zelf hier terecht kwam omdat ik een bumper zocht en hier sinds die tijd ben blijven hangen ... ik denk dat als iemand hier vaker spullen vandaan haalt hij/zij vanzelf geintresseerd raakt in de club en wel wilt betalen E 5,- kan iedereen wel ophoesten denk ik .
p.s. meeting bij de mc donnie in Hoorn ben ik voor ... scheelt weer een hoop reistijd aangezien ik er nog geen 5 mins vandaan woon ..
grtz,
WeetJeWel
p.s. meeting bij de mc donnie in Hoorn ben ik voor ... scheelt weer een hoop reistijd aangezien ik er nog geen 5 mins vandaan woon ..
grtz,
WeetJeWel
Helaas is de ax overleden.. maar hij zit mij nog diep in het hart .. Helaas toch geen AX maar een peug 106 1.5d .. Tja moet kilometers maken voor me werk en dat is met bezine niet leuk meer .....