Moderatortjes, forumpjes, rechtjes, enz....

Stel hier je vragen, hints of opmerkingen over de website en het forum.

Moderator: webmasters

Locked
kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Moderatortjes, forumpjes, rechtjes, enz....

Post by kevin.broke »

Ik vind het eigenlijk wel tijd worden dat de moderators van dit forum gaan opletten dat ze zich niet als forumpolitie gaan gedragen.

Geen zin en/of tijd om hier nu uitvoerig op in te gaan, maar de verwijder- en/of aanpasacties van de laatste tijd gaan soms n?t wat te ver, vooral als je de desbetreffende moderators regelmatig op hetzelfde gedrag betrapt. Maak voor de gein eens een accountje op gathering.tweakers.net (nadat je drie dagen bezig bent geweest met de regels doorlezen that is), en je ziet precies waar we NIET heen moeten om 't enigszins gezellig te houden. Dat forum WAS leuk en gezellig toen ik er voor het eerst kwam. Nu is het alleen nog maar leuk als je supernerd bent en een stijve krijgt van cijfertjes, processortjes en phasechange koeling.

We zijn allemaal volwassen, we gaan allemaal weleens te ver... Daarvoor is er sociale controle. Moeten ze eens een knopje voor uitvinden hier.

Commentaar? Graag. Sterkte.

pcrodent
Moderator
Moderator
Posts: 4047
Joined: SatJun26, 2004 5:53:29 PM

Post by pcrodent »

GoT is een beetje overdreven ja.... Maar ik heb er hier nog niet zo'n last van eerlijk gezegd.
Kijk uit, een Cactussssss

Rik
Total admin
Total admin
Posts: 389
Joined: ThuJun12, 2003 5:41:50 PM
Location: Heerlen
Contact:

Post by Rik »

Zonder moderators zou dit forum een grote warboel zijn. Als er een topic geopend word, moet het daar ook over dat betreffende onderwerp gaan.

Ik vind zelfs dat het tijd is voor een grote schoonmaak. Bij multimedia bijvoorbeeld staat veel onzin die niks met de club, de leden of de ax te maken hebben. Ik ben ervoor dat deze topics na een aantal weken verwijderd mogen worden. Ditzelfde geld voor het onderwerp aangeboden/gezocht.

Verder worden ruzies hier natuurlijk niet toegestaan. Ongepaste reacties worden uiteraard verwijderd. Je moet er eens bij stil staan dat als iemand het forum voor de eerste keer bezoekt, wat hij dan wil aantreffen.


Ik weet verder niet waar je op doelt, maar als je wilt klagen begin dan niet met: ik heb geen zin om hier verder op in te gaan. Hier kunnen we namelijk niks mee.

We willen allemaal het beste voor de club, en de moderators doen hard hun best om het forum bij te houden. Dit is meer werk dan dat je zou denken. Iets meer waardering zou dan wel eens op zijn plaats zijn.

Nogmaals, als je eens duidelijk maakt waar het om gaat, kunnen we hier mogelijk iets aan doen.
Grtz, Rik

Joost
Total admin
Total admin
Posts: 7272
Joined: ThuJun12, 2003 2:56:05 PM
Location: Oss

Post by Joost »

tevens stellen we het zeer op prijs als dit soort discussie niet via het forum lopen.

voor dat soort zaken mag je een mail sturen naar info@axclub.net
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Locked