Ben ik de enige?
Ik krijg ineens geen mail-notificatie meer van nieuwe posts, heb al in m'n spambox gekeken, maar nja, nope, daar zijn ze ook niet..
Vinkje staat ook aan, dat is het ook niet..
Moderator: webmasters
-
- AX super weirdo
AX 1.6 16V circuit speeltje ---- Peugeot 309 1.4i ---- Elektrische Scooter
-
- AX super weirdo
Re: e-mail
Blijf dan ook van de knoppen af, dwaas!

Maar seriously, ben ik de enige die geen mail meer krijgt? Of kan je ff checken of er aan die kant iets verkeerd gaat? Zal ik ondertussen mijn instellingen nogmaals controleren..

Maar seriously, ben ik de enige die geen mail meer krijgt? Of kan je ff checken of er aan die kant iets verkeerd gaat? Zal ik ondertussen mijn instellingen nogmaals controleren..
-
- AX super weirdo
En nu ineens komen er een paar (=3) mailtjes binnen, verzendtijd een aantal uur geleden.. Hm..
Is het niet makkelijker om de functie 'view new posts' te gebruiken bij elke bezoek? Is eigenlijk hetzelfde toch? 

-
- AX super weirdo
En ineens heb ik 50 mailtjes in m'n inbox staan.. Blijkbaar werkt het weer..
Ik vind mailnotificatie handiger, dan kan ik meteen reageren op topics waar ik een 'abonnement' op heb...
Ik vind mailnotificatie handiger, dan kan ik meteen reageren op topics waar ik een 'abonnement' op heb...

er zal ongetwijfeld een storing geweest zijn in de mailserver, aan de instellingen hebben we niet gezeten en konden we niets vinden..