uploadjefotopagina laad niet
Moderator: webmasters
-
- AX driver
uploadjefotopagina laad niet
Op mijn computers thuis lukt het niet de pagina te laden om foto's te uploaden. Zag dat de url op mn werk wel werkt, maar daar kan ik weer niet (heel moeilijk) bij de foto's...
Waar kan het aan liggen? Dan kan ik thuis de instellingen van mijn browser(s) aanpassen en het nog eens proberen.
Heleen
thuis: firefox 3.0 en ie 6.0
werk: ie 6.0
Waar kan het aan liggen? Dan kan ik thuis de instellingen van mijn browser(s) aanpassen en het nog eens proberen.
Heleen
thuis: firefox 3.0 en ie 6.0
werk: ie 6.0
-
- AX driver
-
- Archivaris
foto's groter als 2 meg worden door PHP geblokkerd...q01z wrote:lijkt erop dat de foto's te groot zijn.. als ik ze direct vanaf mijn camera probeer te uploaden trekt de server het ook niet
Werken andere onderdelen op de www.axclub.nl server wel?mezhaheleena wrote:een blank scherm; de pagina wil niet laden.
-
- AX driver
-
- Archivaris
Wat is de extensie (JPG, BMP, PNG) van de foto en hoe groot zijn ze (groter of kleiner als 2MB)?mezhaheleena wrote:Ja, die werken wel.
Maar, vaak worden de foto's niet getoond maar zie ik alleen een klein grijs icoontje op de plaatsen waar een foto zou moeten staan. Dat is gek genoeg niet altijd zo...
Uploaden is nu wel gelukt op mijn werk, maar het zou mooi zijn als het uiteindelijk thuis ook kan
waarschijnlijk zijn je fotos te groot, dan krijg je dat idd. FF je fotos verkleinen met een ander programma en dan nog een keer proberen, dan lukt het waarschijnlijk welmezhaheleena wrote:Ja, die werken wel.
Maar, vaak worden de foto's niet getoond maar zie ik alleen een klein grijs icoontje op de plaatsen waar een foto zou moeten staan. Dat is gek genoeg niet altijd zo...
Uploaden is nu wel gelukt op mijn werk, maar het zou mooi zijn als het uiteindelijk thuis ook kan

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX driver
oooh die grijze icoontjes zijn op het forum zelf!
Apart! Bij mij laad de pagina altijd... Misschien beveiligingsinstellingen van je internet explorer te streng oid?
Apart! Bij mij laad de pagina altijd... Misschien beveiligingsinstellingen van je internet explorer te streng oid?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX driver
-
- AX driver