welke leden rondom eindhoven zijn nog aktief.
ik ben opzoek naar axclub leden rondom eindhoven.
die regelmatig deelnemen aan club meetings en dergelijke.
ik kom uit veldhoven.
aktieve leden rondom eindhoven
Moderator: webmasters
Hey,
Ik kom uit hapert, vlakbij dus. Wilde al eens langs komen om te kijken naar de auto's die je hebt staan. Ik rij een ax GT uit 1990. Ook redelijk wat aan gedaan. Sparco's erin, geen achterbank meer, verlaagd 15'' , open uitlaat vanaf motorblok(spaghetti), grote hella's voorop etc.
Zal binnenkort eens langs komen, heb het gevoel dat ik veel van je kan opsteken
Groetjes,
Richard
Ik kom uit hapert, vlakbij dus. Wilde al eens langs komen om te kijken naar de auto's die je hebt staan. Ik rij een ax GT uit 1990. Ook redelijk wat aan gedaan. Sparco's erin, geen achterbank meer, verlaagd 15'' , open uitlaat vanaf motorblok(spaghetti), grote hella's voorop etc.
Zal binnenkort eens langs komen, heb het gevoel dat ik veel van je kan opsteken

Groetjes,
Richard
Ax is back
Je bent altijd welkom altijd even bellen van te voren. Sávonds zijn we altijd aanwezig vanaf 17.45 tot 20.30 uur.RichardRR wrote:Hey,
Ik kom uit hapert, vlakbij dus. Wilde al eens langs komen om te kijken naar de auto's die je hebt staan. Ik rij een AX GT uit 1990. Ook redelijk wat aan gedaan. Sparco's erin, geen achterbank meer, verlaagd 15'' , open uitlaat vanaf motorblok(spaghetti), grote hella's voorop etc.
Zal binnenkort eens langs komen, heb het gevoel dat ik veel van je kan opsteken![]()
Groetjes,
Richard