Ik kreeg vanmiddag een ingeving nadat ik het topic van Henry had gelezen.
Het lijkt mij een goed idee als iedereen voortaan in zijn onderwerpen/topics vermeld over wat voor type AX het gaat..
heb je bijv een technische vraag over een GTI, dan zet je gewoon [GTI] in je topic, of bijv GTcarb of Sport of 1.0E
er is namelijk heel veel gebundelde kennis op het forum, maar niet iedereen leest alles en als er in het topic staat over wat voor AX het gaat, dan komen er sneller goede en gerichte antwoorden!
voorbeeldje;
in het topic van Henry heb ik nu 'Sport' gezet en ik weet zeker dat daardoor bijv Denny gaat reageren met een goed gericht antwoord. Als er geen 'Sport' in had gestaan had hij hier overheen gelezen.
dus mochten jullie het een goed idee vinden, werk mee.. dan gaat vanzelf iedereen het doen..
indexeren onderwerpen technisch
Moderator: webmasters
-
- AX Master
Briljante ingevening( AX GT `93)
Marc,
Ik vind het super idee, echt briljant !
Nu kunnen we sneller de problemen oplossen!
Gr Mr Dean.
Ik vind het super idee, echt briljant !

Nu kunnen we sneller de problemen oplossen!
Gr Mr Dean.

Saxo style is sexy style....
Re: indexeren onderwerpen technisch
Hmmm Hoe wist jij dat :S. hehe moet wat mnder transparant worden denk ikq01z wrote: voorbeeldje;
in het topic van Henry heb ik nu 'Sport' gezet en ik weet zeker dat daardoor bijv Denny gaat reageren met een goed gericht antwoord. Als er geen 'Sport' in had gestaan had hij hier overheen gelezen.
dus mochten jullie het een goed idee vinden, werk mee.. dan gaat vanzelf iedereen het doen..
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.