verder, als we het probleem oplossen dat het op 800x600 werkt, dan werkt het daarna niet meer in mozilla/konqueror/safari en vrijwel alle afwijkende browsers.
Joost wrote:weet jij heel toevallig of dit vorige week ook al zo was?
al vanaf het eerste moment dat ik je site zag had ik bij mij dit probleem, heb er nooit wat van gezegd omdat ik dacht dat je er mee bezig was, maar nu ik het op de AXClub ook zie is het toch een foutje in het script?!
al vanaf het eerste moment dat ik je site zag had ik bij mij dit probleem, heb er nooit wat van gezegd omdat ik dacht dat je er mee bezig was, maar nu ik het op de AXClub ook zie is het toch een foutje in het script?!
foutje script of foutje opera, kip en ei.
met een nog hogere resolutie werkt het ook in Opera.
ik wil de knopjes smaller hebben. Dat lost gelijk het prob op.
/edit: Joost 30 minuten later.
de marges naast de tekst in de knopjes zijn aangepast. Er kunnen nu meer knopjes op en Opera begrijpt het nu ook goed.
De ledenlijst is aangepast de chatfunctie is terug op het forum (zoals eerder vernoemd) en ik ben weer wat phpbb kennis rijker. (slaap ook)
foutje script of foutje opera, kip en ei.
met een nog hogere resolutie werkt het ook in Opera.
ik wil de knopjes smaller hebben. Dat lost gelijk het prob op.
/edit: Joost 30 minuten later.
de marges naast de tekst in de knopjes zijn aangepast. Er kunnen nu meer knopjes op en Opera begrijpt het nu ook goed.
De ledenlijst is aangepast de chatfunctie is terug op het forum (zoals eerder vernoemd) en ik ben weer wat phpbb kennis rijker. (slaap ook)
vervelend van de situatie maar mijn niet exotische webbrowsers: Iexplorer, Firefox, Opera en Netscape hebben hier proef ondervindlijk geen problemen opgeleverd.